torstai 22. syyskuuta 2011

nyt sit ollaan kipeit ja kunnolla.

Tässä sitä nautitaan teestä, sekä itketään kurkkua. En oikeesti käsitä miten voi olla kurkku näin kipee. Tee vähän jelppi oloani, mut ei mitenkää erityisen paljon. Mä inhoooooon olla kipeen, joku kuume + nuha on viel sinäänsä siedettävä. Mä en vaa tätä kurkkukipua nyt kestä yhtään. Enkä makua suussani. Ällötys kurkku. Aivan kamalaa tämä tämmönen, sitku pitää viel huomiseen odotella et tulee selväks onko tää angiina (on aivan selvästi) ja sit onki 10pvä antibiotit. Neki pitäis hakee, kuhan olo hieman helpottais mulla. Kyl mä nimittäin nyt tahtoisin käydä ees ulkona, vaik oonki tosi kipee ja pitäs makaa sängyssä kiltisti. Mä vihaan olla kipee, se on niin tylsää tälleee, et oikeesti ois nii paljo parempaaki tekemistä - ku olla kipee!
Photobucket
Näytän tyylii tollaselta @ the moment. Kaunista, eikö?

Tänään ohjelmassa on kirjan lukeminen (tästä näkee et oon OIKEESTI kipeenä) ja yritän juoda teetä, kattelen jos telkkarist tulee jotain kivaa ja haen ne vitsin antibiotit itselleni - et tervehdyn tästä kurjuudesta. Pitäs vaan kerää itsensä ja tallustaa sinne apteekkii. Eka pitää vaan selvittää millon toi aukee. - Katsottu, se on auki jo. Nyt pitäs vaan kerää itseni ja lähteä. Pitäs pukee yms. Ei iha hirveesti kyl huvittais (tai huvittais, mut ei jaksais). ´
Photobucket
Näitä hakemaan apteekista (lääkkeeet - taitaa kyl olla vaan yhtä)
Photobucket

Voisin kyl alkaa pukemaan, et pian saa ensimmäisen napin naamaan.
xoxo
♥S

Näin kauniina menen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti