torstai 22. syyskuuta 2011

Be free to comment, be free to ask

Tässä on tän päivän viimeinen kirjoitukseni. Mä olen ottanut ekan antibiotin kohti terveyttä ja tutkiskellut kaikkea kivaa. Katsellut sarjoja, lukenut kirjaa, juonut, juonut juonut ja muuta jännää. Olen vain ollut kotona oikeestaan. Napsinut parit buranat ... ja ööö, tehny nuudeleita - jotka laitoin ikkunan viereen, ku jos tää o angiina ni sanottii ettei kandee syödä kuumaa. Mä siis viilensin nuudelit ikkunan vieres, et voin syödä niit. Tein niist vähä pehmeempii, ku yleensä - helpotti syömistä. En oo tänää iha hirveesti taas syöny, inhottavaa tää tämmönen. Huomenna mietin, et jos hakis vähän apsui ja limei yms. ni sais kivaa mehua. Tietty tahtoisin, et joku a) hakis mulle tai b) heittäis autolla mut hakemaan niitä. En muuten nimittäin taida lähteä, jos olo on yhtään semmonen ku nytte on. Kuumeinen ei nyt ole - voi johtua myös buranast, mut tää kurkku. Sietämätön. Mä kyl alan nyt lukee taas kirjaa, johon oon vähä koukuttunu ehk. Moorrrrrrrrrrrrrrjens

Ainii ps. http://www.formspring.me/Suskide tuolta löytyy minä ja saa kysellä, sekä mun blogiin saa tosiaan kommentoida mitä sattuu, jos eksyy tänne lukemaan. Morjens tosiaan, nyt oikeesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti