keskiviikko 21. syyskuuta 2011

I'm alive

Tämä tyttö tuli tulehduksien kera kotiin. Parii tulehdust löytyy ja antibiottei tuli reseptiksi. Niit sit joko 7pvä tai 10pvä, riippuu mitä nielusta sanotaan - ku otettii nieluviljely. Oon jotenki ihan puhki kaikest jännäämisest, kuten siit et otettii verestä tulehdusarvot. Mä pelkään, inhoon ja kaikkee mitä negatiiviseksi luetetaan ni piikkei. Mä pelkään ehkä piikkei eniten. Sairaanhoitaja mainitsi ottavansa verestä näytteen, ni se näki miten mun silmät kostu ja selvästi kauhu valtas mut. Se kehotti etten kato ja mä sanoin, ettei sano koska se ottaa sen. Naps, vähä heikotti mut ei pahasti. Sit hetken sain istuu ja kerää itseni, kunnes sairaanhoitaja totesi, että lääkäri kutsuu mua sit nimellä jatkoon. Olin et ok, 2h meni ja sit vasta pääsin. Tosiaa tulehduksia muutama, ei se mitään. Lääkkeitä nassuu ja kohti terveyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti