maanantai 4. huhtikuuta 2011

Well I know what I was feeling .. But What was I thinking?

Huuto. net on mulle ilkee paikka, mä löydän kokoajan sielt jotain kivaa.
Tahdon kirppikselle, tahdon kaiken taas. Mulla on kauhee "tahdontahdontahdon" päivä. Kaiken mä tahdon, tahdon ihan ihan ihan ihan ihan (x1000) kaiken.

Mä kattelin eka iha huvikseni lompakoita, vaik omassani ei olekkaan (ollutkaan) mitään vikaa. Sit törmäsin AIVAN UPEAAN ilmestykseen eli:

Ihana ihana ihana, tahdon. 25e lompakosta mietityttää kumminki, ku tän hetken rahallinen tilanne ei ole paras. Mä saan palkan vasta 17pvä. Mä kyl silti niin kovasti haluisin ton ostaa, mut nyt o pakko hakata itseään poskille ja kieltää itseään.. Hmph, oh well..

Tahdon farkkuja/legginssejä. Musta tuntuu et mun vanhat alkaa olee mulle hiljallee isoja ja se ei ole kivaa. Mä tahdon kaikkee uutta. Mä oon kyl tosi ilone, et mun osa vaatteista näyttää mulla liian isoilta, siinä mieles, et tiedän jotain tapahtuneen. Mä olen pienentynyt HURRAAA! Mulla on edelleen iha hullu hinku saada vatsa kokonaan lättänäks, sanoi kuka mitä sanoi. Mähän onnistun, mun on pakko. Mä en kuitenkaan tee sitä mitenkää sillee, et menis mihinkää proanaan tai muuhun. Tahdon vain kokea oman täydellisyyden, tahdon vatsan joka ei ällötä mua. Mä en voi sille mitään, et tän hetkinen ei miellytä mua yhtään - sanoitte mitä sanoitte. Jokaisella on oma keho ja sillä tekee mitä tekee. Mä en ole tyytyväinen itseeni näin, joten pakko tehdä asioita, jotta koen täydellisyyden.

Tahdon myös muuttaa omaan kotiin, tahdon sisustaa kodin ja kaikkee kivaa sinne. Töitäki ois kiva saada, semmone mist sais säännöllisesti rahaa, et sais lähtee kotoota jo, eihän mun tän hetkisellä töillä makseta vuokraa. Se vähän harmittaa, mut minkäs teet. Pitäs hakea taas uusiin töihin, mut toisaalt pidän plokkaamisesta - satunnaisesti, kivoissa paikoissa ja promo on tosi jees, siis tosi jees.

Mun aiheet taas hyppii iha huolella kokoajan. Tästä tuli sellanen postaus, et puran kaikki ajatukset vaan ulos itsestäni. Mulla vaan virtaa kokoajan uusia juttuja, mitä tahdon kirjoittaa ulos. Mä en kaikkea voi tänne kertoa kuitenkaan, tätä voi lukea joku, jonka ei tarvitse tietää mitään mistään.

Mulla ois tänää tanssi, mut en tiiä meenkö. Mä tiedän, että pitäis ja se auttais mua saavuttamaan mun kesäkunnon.. Mua ei vaan huvita sit kumminkaan, on jotenki liikaa ajatuksia päässä ja jotenki ahdistaa. Mun mieliala heittelee ihan kokoajan hulluna, joka ei oo kauheen kivaa. Plah, taidan koittaa syödä jotain, vaik ei nälkä olekkaan ja alkaa kerää itteeni oikeesti tanssiin, pakkohan sinne on mennä.

Tämmönen teksti tänään, yllätyn jos jaksoi lukea näinki pitkälle.
Lopuksi muutama kuva tästä päivästä, siis lähinnä asusta ja ehkä vähän näkee fiiliksenki:



Paita: Gina Tricot Shortsit: Exotic Legginssit: Luulisin, et h&m
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti