lauantai 23. huhtikuuta 2011

Päivä 5 – Mitä on rakkaus?


Hei voi moro, nyt tuli aihe josta oon oikeesti huono puhumaan. Nyt on sormi suussa. Tää on oikeesti vaikeeta ja en tiedä miten tuoda näkemyksiäni esille, ettette pidä mua iha outona tai jotain. Hmm.. Rakkaus, no siis rakkaus on .. välittämistä, se on epäitsekäs, se on monien mielestä kaunista ja suurin tunne mitä ihminen voi tuntea. Se on sellanen tunne, joka saa ihmisen hulluks melkeen. Ihminen tekee asioita, mitä ei normaalisti välttämät tekis. Se voi myös johtaa pakkomielteeseen ja öö.. Hei ihan oikeesti, tää on niin vaikee aihe mulle. Ihan naurattaa, et mitä joudutte lukemaan.

Rakastua voi ihmiseen, ruokaan, maahan, kulttuuriin ja lista jatkuu loputtomiin. Rakkaus ei siis mielestäni ole pelkästään kuitenkaans sitä kahden ihmisen välistä, josta puhuin lähinnä ekassa kappaleessa. Rakkaus voi myös olla eläintä kohtaan, se ei ole mitenkään outoa. Itse rakastan kissaani, ei se minulle puhu tai mitään, mutta se on läsnä ja antaa oman osuutensa miten se pystyy. Rakkaus-love-amor... Voi voi, huonosti irtoaa tekstiä tästä.


Nyt mennään sit ihan oikeesti muhun, mä vähän lämmittelin eka teitä: Mun mielestä rakkaus kahden ihmisen välillä on sellaista, joka on hauras ja helposti hajoavaa. Mä en usko lähes kenenkään viettävän rakkautensa kanssa happily ever after - elokuva meiningillä. Mä oon kerran ollu rakastunut ja siitä seuras mulle vähän hyvää - paljon harmia. Mä en siis kertakaikkiaan voi sille mitään, en pelkään rakkautta tai siis jotain, mitä se sit ikinä oikeesti onkaan. Mä pelkään sitä, siis sillee kahden ihmisen välillä. Vanhemmat ja kaverit tietty on eriasia, mut siis jostain miehestä(pojasta) jos puhutaan, ni se ahdistaa. Emt, menee sekavaks. Mä lopetan ajoissa, etten ala vaahtoo ja selittelee itseeni.

Ps. Kävin tänää valtterista ja mukaan tarttui: farkut, 2 toppia, bfriend shortsit ja tunika. Jeejee, tänää sit viettää Tiinan syntsyi.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti