torstai 21. huhtikuuta 2011

Kohta nukkumaan

Nyt tulee lyhyt päivän kooste, elikkä: aamulla heräsin, nukuin jäätävän vähän. Mä oon nukkunu 4h, koska nukkumatti on hyljänny mut. Oon tosi vihanen nukkumatille- TIEDOKSI! Ei siinä, sit mentii Lotan kanssa käymään Jumbossa, kun sain puhelun, että töihin pitäisi mennä. Hetken keskustelun jälkeen sovittiin, että meen neljäksi - mielummin aikasemmin. Lahjan oston jälkeen tultiin Lotan kanssa meille, tehtiin ruokaa. Mä paistoin itselleni lohta ja tein salaatin. Lotta osti itselleen vian jonku ällötyshyiyök mikrotus jutun ja tahtoi paistaa pekonia. Mä söin tyytyväisenä ja Lotan syöminen jäi vähän, koska sen mikrotusällötyshyihyiyök oli kuulemma pahaa (siltä se näyttiki ja pekonikaan ei maistunut naiselle - oh well.. Töihin sitte puol neljäksi ja siel vietin parisen tuntia, jonka jälkeen suuntasin takaisin kotiin. Näin Japsua, jonka kaa käytiin vähän pyörimäs siel tääl. Haettiin Jonnalta mun tuliaiset, eli vähä viunaa from Eesti. Nice nice, nyt huomenna on töitä klo. 10-18 tai viimeistään pääsen 21 (gotta love it.) Sellasta, eli alan hiljalleen rauhottuu. Otan ton bilsan kirjan käteen ja lueskelen sitä, kunnes nukun. Plan is this and this is how I roll, so ciao!

♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti