maanantai 25. huhtikuuta 2011

Päivä 6 – Minun päiväni

Okei okei, haaste on kirjoittaa mun päivästä. Osaan jo kyllä kertoa tarpeeks täs vaihees. Mä siis oon heränny tänää 10.20 ja käyny pesee hampaat. (Jännittävää!!) Mä oon tehny aamupalan, alkanu meikkaa ja vilkuillu vaatteita, olen siis nyt viel yökkärissä. Mä oon menossa tänään, tolla upealla ja ihanalla säällä - töihin. Mä meen kahvilaan tänään, se on sellane mis on siis terassi ja yläkerras on kattoterassi. Paikka sijaitsee erinomaisella paikalla keskustassa. Mun vuoro on siellä 13-18 ja sen jälkeen mä oon näkemäs Sannaa (välis varmaan käyn syömäs, ku mama on töissä.) Sannan kaa luultavammin ollaan niillä, jutellaan ja ihmetellään elämää yhdessä. Se on ainaki sellanen, mitä me aina yleensä sen kanssa tehdään. Mulle on siis tulossa melko tavallinen ja tylsä (ei nyt tylsä, mut tavallinen) päivä. Ei mitään erikoista tänne kirjoitettavaksi siis, buu! Nyt jatkan meikkailuani ja näin, heidå!
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti