lauantai 16. huhtikuuta 2011

Lauantai aamu ja .. toimettomuus.

Helvete, ku ei saa mitää aikaseks. On pitäny pukee, on pitäny meikkaa ja mitä oon tehny? Pukenu puoliks ja samoin meikannu. Mä oon kyl kirjottanu töihin raportin ja .. siinä se sit oliki oikeestaa, en oo tehny mitään järkevää. Kaveri varmaa alkaa soittelee kohta, et monelta nähään. Tiedän - et se kyseinen nainen lukee tän ja on sillee "jaahas.." Emt, on taas vaikeeta tää mun elämä. Tahtoisin nyt ottaa niskasta kiinni, mut en vain jaksa. Tänää on vieläpä lauantai, tää olo on usein sunnuntain murheita. Plaah, no pitää nyt rutistaa viimeiset mehut sillee, et saan tosiaa puettua ja meikattua itseni loppuun. Kuvia laitan nyt tänne, sijoittuu keskiviikkoon ja eiliseen lähinnä.

Eiku ei, en laitakkaan. Sorrryyy, mut nyt on iha oikeesti pakko kerää vaa itseni tähän kauheesee suoritukseen, joka on edessä (se meikkaaminen ja pukeminen.) Nyt siis adios! Illalla mä pyrin tekee ihan oikeesti kunnollisen postauksen, enkä joutavaa p*skaa.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti