tiistai 19. huhtikuuta 2011

Viikonloppu oli ja meni, niin meni maanantaikin.

Mä oon ollu taas tosi laiskana, hups. Mä oon vaa mietiskelly (no ainaki miettiny, en vaan ainoastaan; blogin nimen muuttamista.) Mä en kestä nykyistä nimeä enää, en voi sille mitään. Mä en voi enää sietää nimeä Tricky Mind, ei mun mieli ole enää niin kepposteleva. Mä vaan oon miettiny, et kokonaan uus osote ja uus alotus VAI nimen muutos vaan tänne ja antaa mennä vaan. Uus nimi saattaa olla jo päätettynä, mut en kerro sitä vielä - se ei ole vielä ihan 100% varma, siksi pysyttelen nyt aivan hiljaa. Nyt loppuu höpöttely ja laitan kuvia vaan tänne, eli nyt tulee sit kuvia (kuvat ovat siis yleisesti viime viikolta):

B&J Free cone day

Otto automaatti viety

Kokeilin vähän korkeempia korkoja ruohikses

Edustus: 0,001%, mut silti

Väliin kissani tervehdyksiä

Kaatoon menos

Kuvia siis miten sattuu ja nyt ne on siinä, mä lähen voisin nyt vihdoin tehä mun aamupalan, ku aamu meni lihaskunto + suihku/hiusten pesu ja ylipäätänsä sängystä nousemiseen. Heränny 10 aikaan ja pari tuntia on menny ihan muuten vaan hengailuun. Nice.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti