perjantai 15. huhtikuuta 2011

Pika päivitys

Oon kohta lähössä itikseen(?) Lotan kanssa, me nähään joka ikinen päivä Lotan kaa ja se vähän hihityttää, ku ei mulla nykysin tunnu olevan muita (no onon, kaikkii iha mahtavia kavereita. Lotta nyt sattuu vaan olee se jolla on mulle eniten aikaa atm.) Mä en kerkee laittaa kuvia koneelle tai mitään, mutta voin kertoa sen verran; kuvia löytyy. Mulla on myös video kissastani ja .. nii, kuvia ja se video. Kyllä mä varmaa tänäänki otan jotai kivaa tänne, kuvia/videoita(videon). Tänään on seittämäks meno töihin ja siel oon puol kahteen asti vaan. Onneks on lyhyt vuoro - ah! Se ruoka juttu on kans tulossa, mut mä luulen et mä teen sen videolla, et kerron lähinnä mitä oon syöny. Tylsää - joo, tiedän. Mä vaa aina unohdan ottaa kuvia syömingeistä, vaik oonki nyt pari päivää käyny ulkon syömäs ja siel ois ollu kivaa kuvattavaa - mun pää ei vaan oo sisäistäny sitä, et voin ottaa niist kuvia. Joo joo joo, nyt toi yks soitti mulle ja mä lähden tohon ulos odottelemaan sitä. Heips!
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti