maanantai 17. tammikuuta 2011

Plah, kipenä

Voihan nakki ja muusi, tämä neiti päätyi kipeäksi. En tykkää yhtään olla kipee - en jaksa olla paikallani ja levätä. Tosi tylsää touhua mun mielestäni. Yritän täs parhaani mukaan oikeesti ottaa rauhallisesti, makoilla vaa ja lukea. Nytki makoilen ja kirjottelen tätä merkintää - ei mitään hajua mist kirjotan tai miks kirjotan jotain tosi tyhmää tänne, koska mulla ei ole asiaa. Asuni tänään on mun iki-ihana jumpin, joka on kyl paras lööbailuun. Suosittelen kaikille, jotka on koskaan ees harkinnu ostavansa kyseistä tuotetta, ni kannattaa!

Hmm.. Mistähän sitä nyt sit oikeesti kirjoittas, koska en oikeesti ole tehnyt tänää muutaku, et kävin koulus ja mut häädettiin sieltä pois. Tulin kotiin, juonu pirkan vihreä vaniljateetä ja syöny pari hampankorppua, sekä syöny kans pinaattikeittoa munalla. Taas tuntuu, et on nälkä ja teetäki tekis mieli. Ehkä kohta laitan teetä, höyryhengitän ja sit vesi isoon kukkamukiin ja hunajaa + teepussi. Lopuksi sit maito - vaikea ohje, tiedän. (Voi luoja, joku vois tulla ottaa koneen pois mun kädestä.) Sit mulla on teen kaveriks tupla, se on nii nannaa. Oon iha koukuttunu tuplaan, omnomnom. Voisin syödä ihan kauheesti vaan tuplia monta kymmentä (enkä vois, mut luulen niin!)

Nyt tuli mama kotio ja kerroin sille, et aijon huomenna soittaa lääkäriin jos ei toi höyryhengittely sun muu tyhmän tylsä kökköö. (Olenpa positiivinen taas.) Mun kaveri kyl sano, et jos tulee sellanen olo et tartten seuraa - ni voin mennä sen luokse, se hoivaa kuulemma. Saa nähä menenkö, voi olla et en jaksa matkustaa sinne asti tai sit jaksan ja vietän iel muutaman tunnin, kunnes palaan takaisin kotiin makaamaan. Mama ei varmasti tykkää, mut eikai sille voi mitään.

Mä meen nyt juomaa maman kaa teetä ja muuta.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti