sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Ninja vetää moonwalkii ilmas

Vois kokeilla uutta fonttia, jos ois kivempi. Voisin käydä kaikki fontit läpi jokases tekstis eri ja kattoo mikä on kivoin,
mut joo.. Asiaan. Mulla on ollut kiva viikonloppu. Tuli tutustuttua uusiin ihmisiin, käytyy baaris tanssii ja synttäreillä kävin Espoossa. Olen jopa saanut aikaiseksi otettua kuvia tänne, vain ja ainoastaan tänne julkaistavaksi. Oon oikeesti aika ylpee itsestäni, joten älkää naurako. Siis perjantailta ei ole kyllä kuvia, toisaalta olin samas asussa ku lauantainaki - tiedän sen olevan virhe, mut tein sen silti ja mähän olin iha eripaikois
sa pe - la ni eikai se nyt niin paha juttu voi olla. Jos mult kysytään, ni pakko sanoo nyt et ei ole.

Elikkä ostin ginan alesta tommosen mustan tunikan ja sen kaa käytin wetlook legginssei - myös ginasta ostetut. Naamari oli ales kans, mut tuskin ketää kiinnostaa, et mistä (hah hah?)
Tollasena olen siis hyppinyt tuolla pitkin maita ja mantereita, jotenkin tykkään tost tunikast aika paljonki. Eihän se ole kummonen sinäänsä, mut silti. Joo'o, no perjantain tuli sit otettua vähän enemmän ja kaverin kanssa mentii tosiaan baariin - helsingin Huumaan. (Tiedän, monelta tulee reakti
o "lol, lihatiski, teini.." yms. No can do.) Meil oli siel niin hauskaa, et oltiin siellä ihan pilkkuun asti. Pilkun jälkeen tiemme sit eros ja mä menin kotiin nukkumaan, niinku seki kylläkin.

Lauantai, elikkä eksyminen Espooseen päivä. Kaverilla tosiaan synttärit, täytti 18-vuotta meidän pieni neiti. Mentiin sinne yhdessä Miksu(mulle Misu)n kanssa bussilla. Hyvin löydettii paikalle, vaik eka mietin et mitähän siit tulee, ku tosiaan kyseessä Espoo. Espoo on mulle kumminki aika tuntematon paikkana, kyl mä Leppävaaraan osaan ja nykyään Kiloonki, mut muuten o aika hyvin pimennos - ainii Otaniemi on kans minne osaan, ilma et autetaan. Pakko sanoa, et ku päästiin kaverille - VAUVAUVAU mikä koti. Ihan sika hieno, kolmekerroksinen omakotitalo. Melkeen kateeksi käy, mut toisaalta ei kannata kadehtia toista, iha hyvin mullaki menee. Siellä sit vietettii aikaa, iha hyvin oli jengiä. Alkoholia (siideriä) tuli nautettua muutama, mutta humalaa ei tullu semmosesta pienestä määrästä. Vähän ennen kahta sitte keskustaan ja sieltä kaverin kanssa ajelee. Ajelemisen jälkeen kotiin nukkumaan. Ei siis mikään ihan super mullistavaa tapahtunu - koska en synttäreilt nyt ala kaikkee kertoo, vaik siel tapahtuki juttuja (oikeesti ei kyl tapahtunu mitää erikoit, kuhan kiusaan).

Eilinen meikkini, ei paras kuva ole, mut ainoa.

Nyt on siis sunnuntai ja nukuin kauheen pitkään. Heräsin joskus kolmen aikoihin ja en ole tehnyt mitään tänään, kaveria nyt odottelen. Mennään sen kaa kahville, mut harmittaa et sillä kestää nii kauheen kauan. Soitti mulle äske ja kerto, et menee viel - veikkaan et joku tunti menee. Huokaus. En jaksa odottamista, mut no can do.


Tällekkin päivälle on oma asunsa, sekä kuva siitä. HYVÄ MINÄ! Elikkä toppi warehouse, huivi on voitettu ja farkut on ginan alesta. Farkut makso 4,90!! Musta se on ihan hullua, et ne makso niin vähän. Mutta joo, lähen nyt tästä hakemaan ruokaa itselleni ja jo vaik kaveri alkais hiljalleen tulemaan..
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti