tiistai 18. tammikuuta 2011

Minä kaikille tahdon kertoa

Osaan tehdä arkiruokaa nykyään, jopa niin hyviä, että mun mamani kehuu niitä. Mun mama on toivois nyt, et menisin kokiks - mut ei tuu kuuloonkaan. Mä en nii innokas ole tekee ruokaa, et siit mulle ammatiks ois. Musta on tosi kiva huomata et osaan tehä ruokaa, oikeesti kiva sit, et ku muuttaa omaan kotiin, ni en syö pelkästään jotain mikro/uuni "herkkuja".

Se oli mun tärkein tiedote tänään, sit takaisin mun päivääni. Olen maannut, sit oon maannu ja sit vähä lisää maannu mun sängyssäni. Olen siis edelleen kipeä ja voi jestas et ärsyttää olla kipeenä. Nenä o ihanku joku hana, jota en kyl saa kiinni. Äh, nyt loppu mielenkiinto kirjottamiseen. En mä ole tehnyt tänää mitään kirjottamisen arvosta PAITSI TEHNY RUOKAA! Alan nyt kattoo psykaa/matskuu/äikkää
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti