keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Katkeroituminen ja valheet.

Tänään on tosi huono ilta sinäänsä, tää kolmen päivän kotona oleminen alaa kiukuttaa huolella. Mä olen koittanu saada tekemistä itselleni, mut mitään ei oo tullu vastaan ja tuntuu, että kukaan ei tahdo tehdä mitään. Miettinyt kaikenlaisia juttuja, oikein kivasti ja syvällisesti, kun on ollut aikaa sellaseen. Mä en kauheesti voi paljastella mitä oon miettiny, koska ei koskaan tiedä kuka lukee tätä ja sit jos väärä ihminen lukee ja käsittää väärin asian, ni voi elämä. Ajattelin siksi kopioida netistä kuvia kertomaan mun olostani nyt:

Tää kuvaa mun oloani, sitä miten paljon tekis mieli huutaa. Tää kuva sopii usein mun mielentilaan, pitäsköhä huolestua. Onneks oon ottanu tän kuvan, ni voi aina näyttää sormella, et millainen olo nyt on.

Sit googlen maailmaan etsimään lisää kuvia jotka kuvaa mun oloani:





Tälläistä tänään.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti