sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Se on taas sunnuntai.

Täst tulee kohta joku sunnuntai blogi, kun aina sunnuntaisin tuun tänne kirjottelemaan. Ei vain ole mitään kirjoitettavaa, voi nyyhky. Taidan olla vielä huono pitämään blogia, sillä vaikka olisi juttua vaikka kuinka ja paljon, niin en joko jaksa kirjoittaa tai muotoilla asioitani tarpeeksi fiksuksi. Tänään on mammojen ihan oma päivä ja mun mama on töissä, meen sinne syömään kohta. Oon miettiny, et pitäskö sille tehä joku kortti, ku oon vähän huono tämmösis päivissä. Äiti tietää, että se on mulle tärkee ja näin, ilman et annan korttia, leivon kakkua tai mitään muutakaan. Mä varmaan oon sille vaan tosi kiltti, et jos se pyytää jotain, ni teen ja näin.

Mulla on nyt niin nälkä, että ei ajatuksetkaan pysy kasassa. Kohta menee patonki uuniin, kun huomasin, että on mahdollisuus semmosiin herkkuihin. Ah, patongit on ihania!!!! Mä voisin elää niillä + täytteet (ja siis sanon tota "voisin elää.." melkeen kaikesta ruuasta, mikä on mun mielestä hyvää.) Nyt sano uuni naps, eli patongin sinne saan laittaa. ... Nyt on patonki uunissa, eli nyt malttamatonta odottelua n. 10 minuutin ajan. Ajattelin kuluttaa sen ajan kirjoittamalla tänne varmaankin jotain aivan päätöntä ja hienoa. (Onneksi se tapahtuu muutenkin jo niin usein, että ei muuta mitään!) Hmm... Mitähän sitä sitten kirjoittaisi. TIEDÄN! Kerron siitä, että ostin aivan ihanat aurinkolasit, sekä parit legginssit tällä viikolla. Aurinkolasit, spiritstoresta 9e semmoset pinkki-mustat "ray ban" tyyliset söpöläiset. Legginssit Ginasta, molemmat 2,90e vaan, toiset on perus mustat ja toiset on semmoset jännät, et puoliks perus mustaa ja sit semmost.. semmost ... no semmoset hienot, otan kuvii noist kaikist ostoksist, kuha jaksan(Oon laiska.) Nyt on aika kulunu, hakee patonkiniiiii, omnom!

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti