torstai 27. toukokuuta 2010

Aivot tyhjänä.

Heipparallaa, on ollut aivot ihan tyhjänä siis pari päivää, vaik on kauheesti tehny mieli tänne kirjotella. En tiedä, mun pää on nykyään tosi usein tyhjänä siit, et vaik ois fiilis kirjottaa, ni ei mitään. Nytkään ole yhtään mitään, mistä saisin kirjotettua, koska oon ollu ihan mielettömän laiska ottaa kuvia asuista ja näin, koska se on tylsää aina ottaa peilistä kuvia, et voi näyttää miltä näyttää. Tartten asujen kuvaamiseen ystävän, mut nyt en oikee oo nähny ketään. Oon tänää siivoillu, lukenu kokeisiin ja hengaillu vaan hyvää musiikkia kuunnellen. Eilen tein kuolemaa, koska oli niin tylsää. Ärsyttää ihan sikana, ku aurinko on karannu jonnekki. Mä oon heti sisään vetäytyny, jos aurinko katoaa taivaalta ja lämpö myös. Voisiko siis joku tuoda auringon ja lämmön takaisin tänne? Kiitos kovasti. Nyt on siis koeviikko ja mulla on vaan kaks koetta TITTIDII! Pitää kl tehä pari ainetta, sekä tietty yrittää ainakin lukea kokeisiin. Eka koe meni jo, matikka ja ai luoja, ei menny hyvin. En varmasti päässy läpi sitä, harmi. Englanti on toinen kokeeni ja siit kyl pääsen läpi (luulis ainaki), mutta jos lukisin enemmän, ni vois ehkä kerranki tulla hyväkin numero. Ilmotttauduin muuten syksyn kirjotuksiin ja se vähän jännittää, koska niihin on oikeesti pakko lukea ja niistä oikeesti ois kiva päästä läpiki. Mun keskittyminen on vaa niin semmost, et jos pieniki juttu tapahtuu, ku luen ni sinne jää lukeminen heti. No, toivotaan, et onnistun panostamaan ees sen verran, et sais paremmanki kirjotukista, ku A:n.

Nyt jatkuu siivoilu.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti