keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Oikeesti piti lukee kokeisiin!

Nii siis oikeestihan mun piti herää 10.30 ja alkaa lukee kokeisiin, mutta sammutin herätyksen ja heräsin 12 vasta. Meni hyvää aikaa nukkumiseen, mut minkäs sille enää voi, nukuin ni nukuin. Herättyäni aukesi kone lähes samantien ja se oli suuri virhe, sillä sehän mun huomion vei taas(yllättäen). Söin aamupalan ja luin jopa kappaleen enkkua, mutta sitten palasin huoneeseeni ja vilkaisen koneelle, kun joku oli mulle puhunut ja siinä taas mentiin, kirja pois ja kattoo mitä mulle on puhuttu. Jäin jumiin taas koneelle ja sit alettiin Jonnan kaa puhuu vaatteista, tai siis Jonna kertoi ylppäreihin löytämästään mekosta. Ei ois pitäny antaa sen kertoa, koska sit alkoi mun seikkailut taas pitkin nettisivuja, kuten H&M, bubbleroom, nelly, only ja muitakin. Ginan sivuilla laskin legginssejä mitkä tahtoisin, ei niitä ollu, ku VAAN 8kpl, eli nyt sitten säästämään ja etsimään ginoista mun ihastuksia. Kenkiäkin tahtoisin, tunikoita, mekkoja, toppeja, farkku leggareita ja paljon paljon muuta. Taas mä taas haluan, paitsi mitä en tahdo, niin mennä huomenna kokeeseen tai tänään hiphoppiin, joka siis ei oo mun juttu, mutta aijon silti viedä kunnialla vuoden läpi sitä. Nyt jatkan fetasalaattini syömistä ja valmistaudun lähtemään tanssiin, asuakaan ette saa taaskaan, koska on päällä vaan löllöt ja isohko t-paita + h&m perus huppari /musta)

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti