perjantai 9. huhtikuuta 2010

Kynnetkynnet

Oioioi, nyt on esittelyssä muutamat kynnet mitkä oon tehny lähiaikoina tai aikoja sitten,
eli nyt valmistautukaa vastaanottaa mun tekemii kynsiä ja kyllä, kynnet ovat siis mun omat,
ei geeli tai teko.

Ekana tuleekin tän illan kynnet, aiheena the tiger. Mennään tänää tikrun 1v:lle ni piti sit panostaa kynsissäki. Hehe.


Sitte esiintyy kynnet, jotka oli vielä ennenku taijoin itselleni nää tikrut. Eli pinkki/valkoset kaverit, vaikkakin timantit sit vaihtu.

Noista tykkäsin ihan sikana, mut noist on jo aikaa. Nyt himottais tehä uusiks tommoset, ehkä teenki seuraavaks.

APUA, alkaa tulla kiire, mut viel nää ehtii esitellä.. Nää on joskus viime syksyn tehty, ku sain uusia kynsitarroi kummitädiltä.. Nyt on pakko juosta, olkaa nätisti tänään kaikki ja minä olen myös!

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti