perjantai 2. huhtikuuta 2010

Oli pakko.

1. Your favourite song
Mulla on paljon lemppareita, mut ihan paras taitaa täl hetkellä olla
Collie Buddz - Mamacita

2. A song that makes you happy

Apua, tosi vaikee kysymys.. Koitan laittaa jokaisen vain yhden,
mutta on vaikea keksiä nyt mikä olisi se joka sopisi tähän parhaiten..
Joo, tän hetkinen vois olla
Ke$ha - Your Love is my drug

3. A song that makes you sad
CMX-Siivekäs
Läheisen kuolema tulee mieleen.
4. A song that reminds you of someone
Apua, vain yksi. No sanotaanko vaikka eilisen perusteella
Mini Viva - Left my heart in tokio
Mun rakas ystäväni Jonna tulee mieleen biisistä.
5. A song that reminds of you of somewhere
Tästä tuli ihan heti mieleen Kreeta 06, kun oltiin Pauliinan ja Jonnan kaa siellä.
Katseltiin paikallista musakanavaa (kai se oli paikallinen?) ja sieltä tuli pariin otteeseen
Arash - Arash
Ihan odoteltiin tota biisiä siellä välillä, tykästyttiin ehkä?
6. A song that reminds you of a certain event
Hmmmhmmmhmmm, no siis otetaanks vaikka tapahtumaks
The Soundsin keikka, oltiin Jonnan kans siellä, kirjotinkin
tänne siitä, oliskohan ollut lokakuussa, siellä oli lämmittelyn hoiti Matt & Kim.
Ensin katottiin Jonnan kaa, et tähh?? Kunnes rakkaus syttyi ja edelleen pisteet siitä,
että tyttö on rummuissa.
Tässä on teille: Matt and Kim - Yeah Yeah

7. A song that you can dance to
Voi apua, tanssin niin moneen biisiin, että huh huh. Nyt tuli vaikeata, koska niitä on
todella niin monta, etten osaa päättää.. Hetken mietittyäni tulin tulokseen:
Miss Triniti - Bounce Along
8. A song that makes you fall asleep
Ei tämmöst biisiä taida olla, eiku onpas. Koulun musiikkitunnilla kuunneltiin tätä ja oikeesti
melkeen väsähdin, aiai:
The Beatles - Strawberry Fields Forever
9. A song from your favorite band
Hei ei, en tiedä mikä on mun lemppari. Ei mulla ole lempparia.. No otan vanhalta lempparilta nyt jonkun. Arvon nyt youtuben kautta, että mikä biisi tulee olee kyseessä:
System of a Down - Chop Suey
Joo, on kyl hyvä biisi ja pidän siitä edelleen. Hauska video siitä:

10. A song that no one would expect you to love
Tähän voisin laittaa mun ns. nolon tykkäämisen, koska mä inhoon Anna Abreuta, mutta...
Anna Abreu - Music is everywhere
11. A song that describes you
Hahahaha, on monia biisiä joiden koen kuvaavan itseäni, mutta yksi vain, yksi vain..
Rihanna - Stupid in love
12. A song from your favorite album
Eih, en osaa näitä. Tähän on pakko sanoa ohi, koska en oikeesti osaa sanoa mitään.
13. A song that you listen to when you’re angry
Vihainen, minä? No okei olen mä välillä sitäkin. Kuuntelen silloin kaikkia biisejä,
koska yleensä mun kiukut on semmosia, et mä yritän päästä niist eroon ja jos oon tilantees mis pitää riidellä, ni en kuunele musiikkia, vaan riitelen. Varmaan tähän sopis sanoa, että biisi on oma huutoni.
14. A song that you listen to when you’re happy
Mä kuuntelen sillon hyvin ilosii biisei, ku mä oon ilonen. Ekana tuli mieleen, et kuuntelen usein Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone. Se on vaan mun mielest niin loistava.
15. A song that you listen to when you’re sad
Tähän vois sanoa esimerkiksi: The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

16. A song that you want to play at your wedding
Hyi, häät. Joku rakkaus lässynlää varmaan siellä soi, en tiedä. Nyt meni ihan jumiin aivot, ku
tämmönen kysymys tuli esiin. Ai kamala.
17. A song that you want to play at your funeral
Aika synkkä kysymys, mutta vastaus mulla kyllä on tähän:
Inna - Goodbye
18. A song that makes you laugh
Rotten Skeletor - Minä olen varis
Ei tartte perusteluja.
19. Your favorite song at this time last year
Mun lemppari.. Hmm, en tiiä, tähä aikaa ainakaa. Varmaan mä oon jotain hyvää sillonki kuunnellu.

Loppu, nyt syömään. OMNOM!
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti