sunnuntai 7. helmikuuta 2010

On sunnuntai

Laiska kirjoittaja pääsee taas kirjoittamaan, mutta mistä sitä tänään kirjoittaisi?
On sunnuntai ja aivot ovat ihan tyhjät, tietty on nyt paljastettava, että jo tässä ajassa olen vähän lipsunut helmikuun suunnitelmassa, sillä ruokavalio ei ole tainnut parantua. Pizzaa, kebabbia ja no on sitä muutakin syöty, mutta niitä joita piti välttää, niin ei onnistunut. Vatsoja on tullut tehtyä, sekä alkoholista on pysytty poissa, vaikka on tullut paljon kutsuja sinne ja tänne. Hyvä minä siis!! Ainiin ja missä myös olen onnistunut, niin löytänyt uu
den ihanan välipalan, joka on hyvää ja kauniin näköistäkin, sekä mielestäni sen pitäisi ainakin olla kevyttä. (Oon tosi huono kaloreissa ja muissa, lähes surkea.)


Keskiviikkona otettu kuva, kun oli vika koe ja päätin nauttia tällä. Luonnon jogurttia, sekä raparperi-mansikka mehukeittoa. Namnam, tossa se on ennen sekotusta (ylhäällä). Sekotettuna (alhaalla), sekä Elle-lehti seurana. Ah, ihana lopetus koeviikko.

Viikonlopustani, perjantaina olin mun tyttöjen kaa ja pidettiin "perheilta" yhdessä. Syötiin, kuvailtiin, pelattiin ja jauhettiin taas kaikesta mistä vaan voi jotain puhua. Oli tosi tosi kivaa, oltii pitkästä aikaa muutenkin kolmisin, et siis pelkästään me. Kuvia laittaisin muuten, mutta useimmat kuvista ovat ehkä sellaisia, mitä ei kehtaa/haluta esille tänne.

Lauantai meni lähinnä himassa, kunnes illalla kaverini Anssi päätti, että meen niille ja syödään (yllättäen) kaikkea mukavaa. Jäätelöä, karkkia, puolikas pizza meni huiviin, joten tässä huomataan ettei ole ollut taas parhaassa jamassa toi mun ruokavalio. Kateltii telkkaria ja riehuttiin, kuten aina me kaks jos ollaan Anssilla.

On nii ihana, kun on kavereita ja niistä pidän kyllä kiinni, ihan kaikista ihanista ystävistä/kavereista. <3>


Nyt kyllä meni masisteluun, kun kattelen noita tyttöjä ja katselen peilistä itseäni. Syvä huokaisu.
Nyt menen tästä masistelemaan, sillä into loppui. Palaillaan.

-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti