tiistai 1. marraskuuta 2011

Haaste vastaanotettu.

Yksi bloggari ilmoitti haastavansa lukijansa - itse olen yksi heistä ja päätin, että otan haasteen vastaan. Haaste on siis keksiä 50 asiaa itsestäni. (Oonkoha mä tehny tän jo kerran? Tarkistin: EN OLE!) Tästä se nyt sitte lähtee, laitan random kuvia mukaan tänne välehin.

1. Olen 20v täyttänyt nuori neiti
2. Asustelen Helsingissä kissan ja maman kanssa
3. Olen tekemässä jotain suurta, lähden matkaoppaaksi ulkomaille
4. Mulla on ihania ystäviä ja ne on mulle tosi tärkeitä
5. Paheeni tuntuu olevan ainakin battery, aika hyvin sitä kulutan - päivittäin melkein
6. Mä täl hetkel mietin tosi montaa asiaa samaan aikaan, joka hankaloittaa näiden keksimistä suuresti.
7. Mä olin eilen reipas ja se muistuttaa mua tänään, eli otin eilen rokotteen ja nyt käsi on kipee siit.
8. Mä siis vihaan neuloja, jos joku ei ole tietoinen asiasta.
9. Mulla on ongelma tällä hetkellä, joka ärsyttää mua (vaik se on turha).
10. Kun nyt kerta aloitin, ni mun ongelma on se, et teenkö kotona ruokaa vai mennäänkö kaverin kaa sushille.

Oisko 2009 tai 08 otettu kuva
11. Katsoin juuri Jenna Marblesin uuden videon - koukuttavaa katsottavaa.
12. Mä oon tosi laiska ja mun pitäs olla pukenu ja kaikkee, mut en oo
13. Oon hyvä tanssimaan, ainakin näin mulle on sanottu
14. Mulla on pinkki iiiiiiiiiipodi ja se o ollu mulla varmaa 3v - ilman ongelmia.
15. Mun tekee mieli kaikkee täl hetkel
16. Hain sipsei itselleni, ku en voinu vastustaa
17. Mulla on kokoaja nielutulehdus ja se kiukuttaa kovasti
18. Mietin tässä sosekeiton valmistamista lounaaksi itselleni.
19. Kohta mulle soitetaan ja lähen käymää kaupas Lotan kanssa
20. Josta tuli mieleen, et tartten vieläkin Lotalle lapsenvahdin, mut ehkä Jonna hoitaa

Perhe

21. Bafucin on mun ystäväni (ne on siis suu/nielu juttui)
22. Nauran FB keskustellulle jota käyn kavereideni kanssa
23. Mä en muuten ole ikinä seurustellut
24. Ja oon ennen ollu "ernu" ja myös tietenkin pissis
25. Yläasteella olin kamala opettajille
26. Myös tein hallaa itselleni lintsailullani ja tyhmillä tempauksillani
27. Onneksi kasvoin lukiossa sit vähän paransin tapojani
28. En kyl saanu hyvii papereita, mut valkonenhattu on kaapis pölyttymäs
29. Join muute yo juhlis aika hyvin kuoharia
30. Ja kaivon 50e setelin lehtiroskiksesta .. koska olin unohtanut sen kirjekuoreen, joten kauheel vauhilla sit lähin hakee sitä (pieni humala)



31. En yleensä koe tälläsii vaikeiks, mut nyt jotenki alkaa tökkimään
32. Mietin täs muutenki, et heitän näit juttui sillee mitä päähän vaa sattuu tulee ekan mieleen meiningil
33. Mä kuuntelen täl hetkel skrillexin yhtä biisii ja kauhee fiilis lähtee riehumaan
34. En lähde kuitenkaan riehumaan, koska en nyt voi
35. Kuuntelen musiikkia kuin musiikkia - melkein siis kaikkea.
36. Mulla on kyl muutamia biisei mistä sekoon täysin - etenki jossai baaris jos tulee ni sukkahousut nilkois vessasta voin juosta tanssimaan kyseistä. (ei vielä ole tapahtunut)
37. Tykkään käydä baareissa tanssimassa, etenkin Helsingin Tivolin korokkeet on mun juttu
38. Olen toiminut esitanssijana kesällä yhdissä bileissä, jonka jälkeen esillä oleminen on vielä enemmän houkuttanut minua
39. Korokkeista vielä se, et sinne pääsee osaa kähmiöist karkuun (ei kaikista)
40. En siis pidä miehistä, joiden mielestä ne voi vaan tulla ja nappaa pyllystä kii yms.



41. Rakastan muuten sushia, voisin syödä sitä loputtomiin
42. Mä en oo kertonut mitään jännittävää tai hienoa, mut osaan kumminki kynsiä tehdä (omat kynnet)
43.Olen myös alkanut tekemään paljon itse ruokaa, senkin homman osaan
44. Ai vitsi, nyt se tuli mieleen.. Olen vähintään yksi tuhannesta joka on ollut jäämässä luokalle käsitöiden takia
45. Matikka on myös yksi aine missä olen todella huono, senkin takia meinannut vähän jutut mennä pipariks
46. Mikä minusta tulee isona? Se on minulle vielä vähän mysteeri
47. Tiedän vain, että tahdon isona asua yksin omassa ihanassa kaksiossa ja jos kyse on Suomesta, asun Helsingissä ja jossain kivassa paikassa
48. Olen muuten tahtonut jo hetken aikaa oppia espanjan&italian
49. Osaan at the moment vain suomi, ruotsi ja englanti
50. Huokaisen ja totean et tää on ohi ny


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti