maanantai 31. lokakuuta 2011

Mamaa, n. 4h ni rokotuksii tulee..

Huomenta, täällä kirjoittaa Suzie/Suski/Susu/Suskide... Miksi sitten ikinä mua sanotkin. Aamu on nätti, aurinko paistaa ja linnut laulaa (mulla on ikkuna auki, joten mä tiedän mist puhun), eikä mikään voisi mennä huonosti. Aamupala syöty juuri, kaksi nannaa leipää ja kyljessä edin tyttöjen energy drinkki.
Oon nii kovis, et juon ykkösellä kaiken.
Huijasin, en ole kovis.. Mä juon tätä hitaasti nautiskellen.

Okay, nyt siis hiukset kosteena ja kaikki on kivaa .... paitsi et FUUUU: ROKOTUKSET ON TÄNÄÄN!!! Mä siis edelleenki pelkään neuloja, mut mun on aivan pakko ennen mun lähtöä käydä uusimassa pari rokotusta mm. jäykkäkouristus ja tämmöset. Mä en niin tahtois mennä, mut okei siis tietenki mä meen. Kaikki meni siin, ei enää auta auringon ihana paiste tai lintujen laulu, edes ihana GRL energy drinkkinikään ei auta. Mun täytyy vaan nyt hengitellä syvään, sekä alkaa laittaa itseeni valmiiks, koska rokotuksen jälkeen sit nään kavereita.

Voisin alkaa meikkailee/pukee ainaki täs nyt, mut joo..
With love: Suzie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti