sunnuntai 28. elokuuta 2011

Ryytymisen huippu

Olen siis tehnyt töitä tänä viikonloppuna muutaman tunnin. Eilinen oli paras, tupla vuoro perjaattees. Eka 12.30-19 promoo - espoost hirveel juoksulla (kirjaimellisesti) helvettiin(sori.) ja sit kotona 20min aikaa syödä, käydä suihkus, pukee, kattoo bussi ja lähtee - etten siis myöhästy 21-04.30 vuorostani. Onnistuin, se oli kyl aika pikasta kaikki. Saavun seuraavaan työhön ja aika kuluu melko nopee, vaik paljoo ei tekemist ollukkaan. 01.30 aikaan meil hiljeni nii, et mä san lähtee 02 kotiin - JES! Olin oikeesti ilonen, vaik sunnuntai tuntejahan siin lähti. Kaveri tuli sit hakee mua ja lähin sen + sen kaverin kaa ajelee. Kävästii kyl eka nopee meil, et sain vaatteet vaihdettua. Haettii Lortto autoon ja mentii pyörii sinne tänne. JA ME NÄHTIIN OIKEESTI HIRVI VANTAAL! Joo - siis ei tehty mitää erikoista, kuhan pyörittii ja naurettii. Sit tulin kotiin ja tänään oon ollu aivan rikki. Nukkunu 6,5h ja olin nii unes koko päivän. Kaikki lihakset iha spagettia ja näin. Päivän saavutus oli käydä kaupas hakemas jäätelöä + suklaata. Se tuntui maratoonilt, vaik matkaa o joku 350m + 350m = 700 metrii edes-takas. Huikeen pitkä matka - NOT! Mjoo, oon ollu koko päivän mun upeassa jumpinnis ja en oo oikeesti tehny mitään erikoista. Tuijottanu telkkaria, levänny, ollu koneel .. lähinnä semmosta. Nyt varmaa hiljallee nukkumaan.
xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti