keskiviikko 31. elokuuta 2011

Joo niii rupeski!

Otsikko viittaa eiliseen kaksikkoon niin täydellisesti, et oli pakko ihan otsikkoon laittaa kyseinen lausahdus. Eilen siis tervehdyin, tai ainakin päätin niin ja uloshan se oli samantien. Käytii kaverille kyselemään vähän koulupaikkaa, joka oli vähän nii ja näin, ku kukaa tuntunu oikee hoitavan asiaansa kyseisessä koulussa. Käveltii tosiaa koululle ja kyseltii tosiaa missä mennään. Kaveri on nyt kuukauden tääl palloillu sillee -et what should I do? Not cool. Nyt sit näyttää siltä, et koulusta löyty paikka ja pääsee jätkä alottaa vihdoin koulun. Sen koulussa säätämisen jälkeen lähettiin käymään keskustas, matka kävi Kamppiin. Mä olin siis saanu 100e lahjakortin timanttisille ja tänää oli vika päivä sen käyttöön. Eilen kumminki löydettii mulle aivan ihana kaulakoru Lumolta, sekä korvikset. Menivät 100e budjettiin täydellisesti ja kummatki on siis hopeeta. Olin super mielissäni näistä mun kaunokaisista:

Korvikset on tollaset (pst, noi hapsut on siis mun hiuksia!)

Kaulakoruni

Sitte käytii ostaa mulle pari ja hypättiin metroon. Mentii Kallioon ja siellä vietettii aikaa erään mukavan neidin luona. Mun kynsii laitettii glitterii ja niist tuli tosi somat, tykkään hirmusesti:


Kyllä, Nooa on myös ihastunut kynsiini.

Me sit siin tosiaa otettii parii siin ja oli kivaa. Muutamia tunteja oltuani siellä, soitin vaimolle ja kyselin missä tämä menee. Kertoi missä meni ja hetken keskusteltuamme päätyi hän hakemaan minua autollaan. Ei tarttennu mun kävellä yksin pimees, sateises Helsingissä balleriinat jalassa. Käytii mäkis hakee vaimolle vähän ruokaa ja kotiin. Eli eilen oli kiwa päivä.

Keskiviikko - pieni lauantai, vai onko?
Tänää nyt en oo tehny iha kauheesti mitää jännää. Mä kävin syömäs duunis, sekä kävin vähä stadis pyörähtämässä. Näin sattumalta vanhaa koululaista - tosi kiva oli nähä pitkäst aikaa sitä - ja hetken aikaa olin sen kaa, mut nii. Tulin kotiin ja tässä taas ollaan. Nyt mietin, et lähtiskö hetkeks tanssimaan vai jäiskö vaan kotiin? Must tuntuu et fiksumpaa ois jäädä kotiin, mut olenko fiksu? En, joten voi olla vielä hyvin mahdollista että lähden. Saas nähä.
xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti