perjantai 12. elokuuta 2011

Mä tartten uuden tietokoneen ja tahdon takas etelään.

Okei, kyllä tartten uuden tietokoneen ja ois kiva saada se melko pian. Tää kone millä nyt kirjotan varmaan menee kohta palasiksi, siis ainaki vähintää kahdeks katkee. Näyttö ja näppikset erikseen, jos ei muuta. Mä vihaan mun konettani, vaik vietän sen ääres aikaa - ni se ei inspiroi mua esim. kirjottamaan tänne tai tekemään mitään kivaa. Tää on hidas, täs ei toimi se ja tää ja toi ja se ja viel nii unohdin tänki. Monta vikaa siis löytyy tästä koneesta. Jos saisin töitä nyt piakkoin, ni voisin säästää rahaa tietokoneeseen. Mun suosikki ja unelma täl hetkel tietokoneista (ette nyt vikise, et ulkonäkö ei koneen kaa merkkaa - haters gonna hate! Mä tykkään tän koneen lookista ja sit joskus ku mulla on sitä rahaa ni katson vasta kaikkii ominaisuuksia yms. -Okei, laitan kaverin kattoo!)ni se ois sonyn vaio:

Kyllä mä tiedän, tosi yllättävä väri! Mun mielestä kans, mut minkäs teet jos tykkään? Sä et mahda mulle mitään, lällällää!

Sitte matkailuun, elikkä tahdon pois täältä - pois koko Suomesta. Olen kyllä kyllästynyt vähän tähän paikkana, vaikka täällä on paljon ihania ihmisiä ja muuta semmosta, mut en vaan jaksa olla tääl. Tahdon jonnekki mis on lämmin ainaki, ellei jopa kuuma. Tahdon jonnekki mis viihdyn, jonnekki vaan. En ees itse tiedä mihin oikeest tahdon, mut tahdon silti. Tähänkin miettimiseen tarvitaan rahaa, koska ilman sitä ei matkusteta iha kauheesti. Töitä töitä töitä, mistä töitä?? Tartten töitä. Työ voisi kävellä tosta ovesta sisää ja kätellä iloisesti. Ei ei ei. Njoo, ei sille voi mitään.

Ensi jaksossa Suski kertoo keikasta Elephant manin keikalla, koska Ibiza videot on edelleen kamerassa ja kameran laturi on matkalla kotiin (kai), ku se vähä niinku unohtu ottaa mukaan. Heti sen laturin tultua ni saan kuvat/videot koneelle ja sit voisin tehä pienen Ibiza postauksen. (Postaus on muuten oikeesti tosi tyhmä sana, anteeks nyt vaan)


Se tais si olla siin, ei tuu mitää mieleen enää.
XOXO
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti