torstai 18. elokuuta 2011

Ei kameraa...

Onko ees kivaa, ku molempien kameroiden (digi/järkkäri)n akut on loppu. Toisen laturi pitäs tulla postissa, heti ku Julia muistaa sen lähettää ja toinen kai tulee tänää takas kotiin lainasta. Mä muuten oisin tehny nyt, kun kerranki innostuin kirjottelee ni siit keikast mis olin - Elephant Man & Bramma. Mä oisin myös voinu kertoo vähän millast oli töissä Rihannan keikalla, nimimttäin se ei ollu niin kivaa. Tahtoisin kumminki vähän kuvittaa näit mun kirjotuksia. Mua on nyt jopa ruvennu ärsyttää se, et mulla ei ole mitään kuvia täällä.


Mä muutenki oon miettiny tätä mun blogia, okei tää on sellanen "kun on fiilis kirjoitan tänne" - blogi, eikä sen enempää. Mä vaan toivoisin, et saisin inspiksen tähän ja oikeesti vois jakaa tääl enemmänki ku tämmösii valituksia mun blogin kuvattomuudest ja tietokoneen hajoomisest yms. Selitellä ihan miten menee ja millanen asu on ja mitä jännää tapahtuu tollon.. En vaa oo viel päässy iha nii pitkälle asti tän kanssa, mut se ois vähä niinku mun tavoitteeni tän blogin kanssa.

Blogin kautta yritän myös hiljallee saada kirjotuksen kautta paranneltua lukihäröäni (joojoo - lukihäiriö), koska siis oon lukenu näit mun tekstejä läpi välillä ja tiedän, että niis on virheitä.. Yritän etsiä niitä, mut jotenki aina en ihan hahmota niitä. Olen siis pahoillani teille, joita häiritsevät mun kirjoitus/yhdyssanavirheeni.

Nyt alan valmistautuu tähän päivään, oon siis todella huono "aamuissa", eli kun mun aamu alkaa klo. 12, ni siin menee n. 30min että pääsen ylös ja sit kone aukee vahingos, sit täs tulee vietettyy aikaa - kunnes vatsa sanoo MÖRMÖR. Juuri äsken kuulin ensimmäisen pienen murahduksen vatsani suunnasta, joten tiedän et on aika syödä jotain. Mä yleensä viel aamusin pesen hampaat ennenku syön mitään ja odotan väh 30min ennenkuin syön mitään. (Luin siis jotain et tehokkaampaa noin, et pesee ennen ja odottaa - ku jälkeen). Kaiken tämän jälkeen vasta alan miettiä vaatteita, sekä meikkausta (jos meikkaan). Ainii ja kaikki hetkeks menee stoppiin, kun tulee mun ohjemani subilta (kahdelta), oon siis koukuttunu Garfield & friendsiin.


Mä tosiaan alan nyt tekee itselleni aamiaista, koska mulla on nälkä.
XOXO
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti