torstai 9. kesäkuuta 2011

Okay - päivitys.

Hellou ja hellät tunteet tänne, minä olen taas herännyt eloon. Mä oon taas tehny sitä ja tätä, sit vähän myös tota. Oon ollu töissä, ottanu aurinkoa ja viettänyt aikaa ystävieni kanssa. Juhlat on juhlitty, siis ylioppineen juhlat ja sielt saanki laitettuu jopa pari kuvaa tänne. Mä sain paljon kivoi lahjoi ja meillä kävi ihania ihmisiä. Kauheen kivat juhlat siis, voisin ottaa uusiks vaik tos parin viikon päästä. Onkohan semmonen mahdollista? Tuskin.

Oikeen edustava kuva minusta, mut kato hattu on päässä kumminki ja alkoholikin on voinut vaikuttaa kuvan edustavaan lookkiin.

Nyt on sit vähän enemmän edustava, ei ilmeilyä tai mitään. Laatu on kyl melko huono, joka on mun mielestäni harmillista. No ei voi mitää.

Mitäs muuta, no töistähän mä en jaksa puhua. Ihan kivoi keikkoi ollu - that's all. Mistä mä tahdon puhua, on eilen ottamani ripset! Elikkä mä menin kaverille laitattamaan ripsien pidennykset. Nää on luonnolliset ja kivat, mut silmät hieman on ärtyny näistä ja allergia lisää tätä iloista asiaa sit mukavasti. Ei täs muute mitää, mut vähä tuntuu et ois roska silmäs ja vähän silmät punottaa, muuten all good. Tiedän, et ei sais tyylii olla mitään oireita, mut minähän EN näistä nyt luovu, ku kerta ne on laitettu jo tänne. Ripsist ei ole vielä kuvia, mut kyllä niitäkin tulee. Mä pyrin siihen ainaki.

Mä tiedän, et ihmettelet nyt miks oon sisällä? Sää on paras mahdollinen ja usko pois, mä tahtoisin jo ulos. Mä vaan joudun odottamaan mun naistani, joka heräs myöhään ja joutuu tehä vaikka mitä jännää, ennenku se voi lähtee ulos. Se käy suihkus, meikkaa, syö, pukee, laittaa hiukset yms, ennenku se voi ees harkita ulostautumista. Mä oon itse heränny 10 ja mä en saa meikata tai mitään, et nää pysyis paremmin nää mun ripset. En oikeesti sais ottaa ees aurinkoa nyt viel, mut en voi olla ottamatta. Mä jtn peitän näitä ripsiä tai otan vaan selälle aurinkoa. Ei kukaan voi vaatia mu sulkeutumaan sisälle tämmösenä päivänä? Eihän?! No ei voi, koska mä teen just niinku mä tahdon. Tiedän, et mua ärsyttää mielettömästi, et jos nyt nää ripset lähtee tosi nopeesti tän mun hölmöilyn takia, mut minkäs sit teet. Mä sain nää onneks vähä alennuksella, sekä laittaja oli siis tosiaan kaveri - eli oli ihan rentoo makaa ja jutskailla sen kanssa.

Nyt alkaa jutut loppua kesken, mut vielä tahtoisin kirjoittaa. Tää on tekemistä mulle, tekemistä kunnes toi apina soittaa mulle. Mä oon tosi huono odottaja, siis oikeesti huonoin ikinä. Nyt sit jauhan tänne lopuks kaikkea turhaa, eli jos et jaksa lukea mitään turhaa shaibaa - ole hyvä ja nyt tässä vaiheessa klikkaa välilehti kiinni tai siirry sivulta toiselle. Mä nimittäin en yhtään tiedä mitä täältä tulee nytte. Hetki pieni... vapautan ajatukseni.. ihan todally... Noniin ja nyt lähtee sit Suskin ihan vaan niitä näitä selittelyt, toisaalt mietin et voisin laittaa jotain inspis kuvia tänne. Kaikki muutki tekee nii, mut mä en. Ehkä mäki teen niin? Mä oon nyt iha hulluina ollu shortseihin, ne on ihania ja mä tahtoisin niitä ainaki 1000kpl lisää, ku nyt on ... 2 valkoset, 1 mustat ja kahet farkku. Mä voisin yhistä mun mustista farkuista kyl leikata shortsit. Jep, sen itseasias teen. Nyt, eli lopetanki tän turhan jauhamisen tähän ja teen shortsit. Kerron myöhemmin miten niiden kanssa kävi.
-kiitti ja kuitti.

♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti