torstai 2. kesäkuuta 2011

Lähenee lähenee..

Tässä torstaita viettelen, siivoilen (muka) kummitädin ja äidin kanssa. Meil on tänään joku super-siivoomis-touhuumis-päivä. Mä täs vähän jotain järkkäilen huonettani, mut must tää on aika siisti kumminki. Nyt mä voisin kyl ehkä vähän imuroida - ihan näön vuoksi. Mun huone on siis semmoinen joka on ollu aina vähän sellanen .. sotkusempi, ku mulla on vähän huono tapa sellaisen asiaan kanssa, kuin vaatteet. Mä heittelen vaatteita millon minnekin. Nyt on vaatteet kaapissa (osa siististi ja osa myllertyny mun etsimisen yhteydessä HUPS.) Nyt hei imuroin..

Operaatio imurointi hoidettu. Nyt taas hetkeks tänne lusmuilee. Ainaki ne on kuullu kauheen aherrukseni äänet (eli imurin), joten hyvä minä. Oon jotenki tosi laiska ihminen, mua oikeesti jopa ärsyttää. Mä voisin pitää mun huoneen aina näin siistin, ku tää nyt on. Tääl näkyy lattia ihan kunnolla, se on jo aika hyvin. Tahtoisin kyl sisustaa mun huoneen uusiks, tää on oikeesti aika ruma. Mä tahtoisin uuden pöydän, uuden hyllystön ja no tv-taso saa jäädä, mut uuden telkkarin tahtoisin. Sänkyki vois mennä vaihtoon, mut kyl tolla vielä pärjää. Tahtoisin myös eroon mun julisteista, mut en revi noit pois ennenku papi (isä) tulee maalaa mun seinän vaaleanpunaiseksi.

Joku ton tapainen ois ihan kiva, mut ei ihan tollanen. Sellanen söpö, tyttömäinen ja plaaplaajeejee. Mä muuten oon täs välis vähän taas siivoillu (rankkaa), mut on täs viel vähän tekemistä, mut aika hyvässä mallissa ollaan nytte. Ei ole paljoa jäljellä. Tietenkin jos kysyn äidiltä mielipidettä, ni aivan 100% on paljon vielä tehtävää mun huoneessa, mut must tää on oikeesti aika kiva. Siisti, ainaki mun normaalin verrattuna TOSI siisti. Hyvä minä "YAY ME!" taputus, eli:

Minuutin kohdalla tulee mun tää "Yay me" kohta.. TÄHÄN VÄLIIN ILMOITAN ET SIIVOOMINEN ONKI IHAN KIVAA. Mun äiti oli vahingos "piilottanu" sellasen kultasen pussin, jonka kummitäti (joka tunnisti kyseisen) oli täyttäny 2e kolikoilla. Siivoomisen merkeissä rikastuin siis 40e verran. Todellinen YAY ME! Nyt on kiva fiilis asiasta, voi vitsi. En ole enään NIIN köyhä, kuin luulin. Mä oon jo pelänny joutuvani säästötilille kajoomaan, kun meen kuohuvaa ostamaan. Hei nyt voisin lopettaa tän kirjottelemisen ja kattoo jos rikastuisin lisää tän siivoomisen (minä kannustan) merkeissä.
eli kiitti ja kuitti.

♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti