perjantai 6. toukokuuta 2011

Tämä on minun päiväkirjani

Eilinen oli ihan turha päivä mulle, mä olin vaan himassa. Toisaalta, mä siivosin mun huonetta ja kokeilin onneani espanjan kanssa. Aika paljon olin unohtanut, mutta ehkä jos hiljalleen itse käyn läpi juttuja, niin se tarttuu minuun. Tahdon opetella kieliä, tahdon osata niitä. Miksi en voi olla puoliksi jotain, et mul ois kaks kieltä jo "valmiiks"? Todella epäreilua, en voi muuta sanoa. Oh well.. Ei voi mitään.

Eilen en ottanu kuvia, koska hengasin lähinnä mun jumpinnissä tääl ja ajattelin, et se on kumminki jo muutaman kerran nähty täs lähiaikoina, ni jätin sen suosiolla pois(en kokonaa kyl tuu jättää, kyl se viel tääl esiintyy!)

Se siitä eilisestä, avataan ovi tähän aamuun. Mä olen pöhnäillyt nyt jonku tunnin taas sängyssä ja ajattelin seuraavaksi pukea päälle. Mulla on ohjelmassa tänää nähdä Tummi, tai siis käydä sen ja Jorin (koiran) kanssa lenkillä, sit nään Jonnaa (ja Lottaa, jos Jonna o hoitanu homman), sekä harkitsen ulkoilua stadin yössä (tuskin teen tätä kohtaa.) Näillä siis mennään tänään, huomenna on sit taas uusia juttuja. Mä nyt paljastan, nimittäin oon pari päivää ollu nyt nestemäisel kuurilla, koittaen saada mun vatsan pömpötyksen pois - huomista varten. Mä oon menos castingeihin, enkä tahdo mitään vatsaa sinne häiritsemään mua. Mä lopetan ton nesteilyn sit lauantaina, sillä mulle o siit jo nyt valitettu, ettei mun pitäis tommosia tehdä. Mä en siis myöskään hae tolla nesteilyllä painoni putoomista, yksinkertaisesti tahdon vain lauantaina niin littana vatsan, kuin on mahdollista. Nyt kaikki kommentit pidätte itsellänne, jos mä ajattelen väärin. Mä en tahdo tietää sitä nytte. Kertokaa mulle sit myöhemmi, jos ois pitäny tehdä toisin tän asian kanssa!

Elikkä tämmöstä pientä kivaa tänään, nyt voisin tosiaan alkaa pukemaan ja meikkaamaan, sekä voisin syödä aamupalaniki jossain vaihees.
♥S

Ps. Oli ihan pakko ottaa kuva, eks oo kivat kynnet? (Omat ja tehny itse, ei mitään geelei, tippei tai mitään.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti