sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Hiljaisuus

Olen jo hetken aikaa ollut tosi hiljaisena, yksinkertaisesti siksi, että ei ole ollut mitään mielenkiintoista kirjoitettavaa tai jos on ollut, niin ei ole ollut inspistä ollenkaan. Mä tahdon muuttaa blogissani kaiken, sen asun ja nimen ja bannerin ja tyylin. Mä tahdon muuttaa kaiken tässä, mut jostain syystä toi muokkailu mun koneel ei onnistu (help?) ja mä en osaa mitää koodailua, anteeksi nyt vaan.

Siirrytään sit tuosta alusta nyt asiaan, nimittäin mulla on nyt kolme asiaa jotka mä tarvitsen (piakkoin), elikkä tartten:
Kuulokkeet - vanhat hajos
Bikinit - vanhat hajos
Ylppäreihin upeaihanamahtavakaunis mekko - jos tulee mun juhlat (äikäst kii)


Noi on nyt niinku tärkeimmät, mitkä pitäisi ostaa täs piakkoin. Isoin ongelma on mekko, mut kyl bikinitki tuntuu tuottavan ongelmia. Mä en löydä mistään sopivia, halpoi ja kivoi bikineitä itselleni. En ymmärrä, et mihin kaikki kivat bikinit on kadonnu? Tai miks mä en nää niitä, jos nään ni ne maksaa sen mukavat 100e, woohoo - ei mun budjetilla! Mekonki kanssa on ongelmana, et jotenki tuntuu ettei mikään näytä hyvältä tuol kaupois, tosi tylsiä on. Kauhee etsiskely on kyl, ensviikolla taas katselemaan kaikki mahdolliset paikat läpi. Kamala ongelma, mut nyt hei mun täytyy vähän laittaa itteeni ihmisen näköiseks, ku nään kaveria.
Heibs beibs!

♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti