sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Sinne meni vappen.

Vappu tuli, vappu meni. Tää tyttö pukeutu kissaks, pari kuvaa saanu illalta aikaseks.. Laitan koneelle täs varmaan illalla. Ajattelin tehdä sellasen taas mis o pelkkiä kuvia. Nyt en jaksa tehä mitään, paitsi kohta aamupalaa. Oon iha homees, oon varmaa tänää lähinnä vaan himassa. En ole asiasta vielä ihan varma, koska koskaan ei voi olla (ainakaa jos oon kysees.) Tässä kattelen telkkaria ja koitan tosiaan saada itseeni heräteltyä. Kattelen ohjelmaa joka on (kai) kuvattu Ausseis. Näyttää kivan lämpimältä. Tää on joku tanssi juttu, ihan kiva. Mun tekis mieli tanssia, mut ehä mä nyt jaksa - ei pysty. Tahtoisin vaan edelleen nousta tästä sängystä ja hakee sitä ruokaa itselleni, mut en jaksa. Tosi laiskaa touhua mulla kyl. Taitaa olla jumpin-sunnuntai.

Summerissa on motoriikka Miikka, olin unohtanut koko jätkän. Se o kyl hauska, mua ainaki naurattaa. Nyt on joku räppäri jätkä, joten mä voisin nyt kyl kerää itseni ja nousta.


Unohduin kattoo telkkaria, hupsis. Sain kiiwin haettua kumminki itselleni syötäväks. Okei, nyt loppu liirumlaarumit, eilisestä siis: Mä vietin vappuni oikeestaan kotona, kävin malminkartanosta, olin espalla ja baarissa. Oli hauskaa, jos ottaa pari tiettyä asiaa pois illalta. Tanssin aika paljon ja kaikkee. Nyt on jalat hieman kipeenä, mut ei pahasti. Se mun mielest kertoo jo jotain, mut joo. Jatkan teeveen tuijottelua, jos sielt vaik tulis jotain kivaa ohjelmaa mulle.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti