tiistai 26. huhtikuuta 2011

Atsiuh, perrrrrrrrkl..

Ei ole kivaa, ei naurata. Ulkona upee ja lämmin sää, ni minä makaan kuumeisena kotona jumpinnis. Peittoki pääl, et pysyn lämpimänä. Oon oksettavan vetelä, en saa mitään tehtyä. Katselen vain telkkua ja datailen, lukenu myös ellee. Syöny tänää puuron, sienikeiton ja jaksaessani teen nuudeleita. Mun on nuudeleit pitäny keittää jo parisen tuntia, mut EI JAKSA. Aamulla otin kuumeen ja se näytti vähän lämpöä, ehkä nyt koitan uusiks (IIK!) Todellisuus esiin ja lukemat nyt: 38.2, hurray. Mä en oikeesti nyt tykkää, huomisen koitan käyttää bilsan kanssa. Mulla on torstaina uusinta, enkä oo tainnu lukea tarpeeks kokeeseen. Kyl mä aika paljon, mut en tarpeeks.

Soluja ja perinnöllisyyttä, ihan oikeasti. Ei vaan mene mun päähän, mut yritän silti. Kyllähän täytyy läpi mennä, mut en odota kovin erikoista tulosta. Oh well, en nyt jaksa miettiä... MUUTAKU ET SAIN TEHTYY NUUDELISOPPAA MULLE!! Yay! Mamat o parhait nuudeleit, ainaki nyt ne maistuu paremmalta, ku mikään.


En oikeesti jaksa enää miettii mtn. Moikka!
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti