torstai 7. huhtikuuta 2011

Exodus...movement of Jah people

Taustalla soi täl hetkel Damianii ja siitä tulee otsikkokin. Elikkä kirjottelen nyt taas hölynpölyä tästä päivästä ja laitailen muutaman videonkin tänne tänää jos onnistuu youtuben kanssa yhteistyö. Se on tänää vähän takkuillu mun kaa, en oo yhtään tykänny asiasta. Joopas joo, oon ollu tänää vaa himassa lähinnä ja tehny jotai kotitöitä, enkä oikee mitään sinäänsä ihmeellist. Oon napsinu tänää kuvia tänne jonku verran, et lähinnä jotain ihan hölmöjä kuvia, mut silti niis näkee mun päivääni.

Varoitus, jos et jaksa lukea turhaa selitystä, hyppää tämän kappaleen ylitse.
Tässä nyt siis odottelen kuvien latautumista photobucketin kautta, jonka olemassa olemisen muistin hetki sitten. Voin sitä kautta laitella kuvia, ainaki osan. Huomasin valituksia parilla, et bloggerin kuvatila on täynnä ja siks mietin et aina jos jaksan, ni laitan kyl photobucketin kautta kuvat. Toi kyl nyt ärsyttää mua suuresti, ku se on niiiin hidas. Mä lupaan kirjottaa kaikkee turhaa tähän postaukseen, kunnes noi kaikki kuvat on ladattuna. Ne lataantuu edelleen, vielki ne lataantuu ja yhä edelleen ne vaan latautuu. 5/9 ladattu, oh yeah. Mulla on vielä hyvin aikaa purkaa päätäni tänne, jeejee. Mun video noist tuliaisit oli niin hauska (eli huono), et mun oli iiiha pakko poistaa se ja yritän huomenna uudestaan - nii et siit tulis oikeesti järkeväki. Mitähä mä vielä kirjottaisin tähän, ku kuvat EDELLEEN latautuu? Mä oon täs välis käyny sit FB:ssä, joten en oikeesti oo kokoajan kirjottanu tätä. Nyt vois olla kuvat ladannu kokonaan - ei, yks vielä. Ei siis enää mee kauaan. NYTTTTTTTTT on kaikki.

Kuvia siis:

Huomenta vaan teille.

Mun kissa makoili mun käden päällä 1 ja alempana X2 ja 3



Kyllä, tyhjensin ton tänään.

Ateriani koostui näistä kahdesta laadukkaasta aineksesta.

Kyllä, näytän teille kieltä.

Ja viel kuva, mis e o mtn jännää

Siin oli kuvat, edelleenkää saanu mitää järkevää videoo/kuvaa itsestäni, et housut näkyis ja ne tuliaisetki jäi TAAS! Täs on kuitenki eräs video, jonka oon kuvannu kyl jo hetki sitte:

♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti