torstai 17. maaliskuuta 2011

Pohdintaa.

Olen kyllästynyt blogini nimeen, en pidä siitä enää yhtään.
En myöskään ole kirjoitellut aikoihin, koska olen miettinyt blogiani, viekö se vain aikaa minulta? Onko blogini turha? Onhan se, tai siis tavallaan. Kyllähän itse tykkään kirjoitella tänne aina välillä, joten ei ihan turha ole. Minulle se ei ole turha, vaikka kukaan ei lukisikaan tätä. Olen silti pohtinut uutta nimeä, koska en vain pidä yhtään enää tämän nimestä.

Mistä uusi nimi? Sen pitäisi olla minuun liittyvää, ei kyllästyttäisi helposti ja antaisi voimaa kirjoittamiseen tänne. Se motivoisi, niin ainakin itse uskon. Olen miettinyt kaikenlaisia nimiä, mutta mikään ei ole vielä ainakaan tuntunut omaltani.

Noo, saa nähdä miten käy. Keksinkö loistavan nimen vai annanko olla. Nyt kuitenkin menen ottamaan aamiaista.
♥S

Ps. En ole vieläkään saanut videoita youtubeen asti ja niitä on kertynyt muutamia jo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti