perjantai 18. maaliskuuta 2011

Kesä ahdistus.

Tiedän, tämä kuulostaa hullulta teidän korviinne (ainakin usean), mutta mua ahdistaa tuleva kesä. Mulla on tavote mun vartalon kaa, jonka pelkään jäävän toteutumatta.
Mä välillä saan super motivaation, mut välillä taas syödä mussutan mitä sattuu.
Ongelmani/tavoitteni on siis saada vatsani kokonaan pois.

En kestä vatsaani, vaikka se ei ole mikään iso kaveri, niin se silti on liian iso minulle. ja sen takia tahdon siitä eroon. Ahdistaa ajatus kesästä ja bikineistä. Josta tuli mieleen, että uudet bikinit pitäisi ostaa.

Mutta joo, tää viikonloppu menee tänää kaverin kaa ollessa. Huomenna töissä ja ihmetellessä, sekä sunnuntaina ihmettelen varmaan vähän ainakin tuota naapurimme kieltä, kun kirjoitukset on maanantaina.

Jeppajeejee.
Viikonloppui teille!
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti