lauantai 29. tammikuuta 2011

Tämä päivä ja vähän torstaista.

Palaan nyt kirjoittamaan siitä torstaista, sillä vaikka kuvia ei kauheasti ole, on minulla tarve siitä kirjoittaa. Tyttöjen kanssa tehtiin siis tortilloja - tosi hyviä sellaisia. Meille tuli sitten tortillojen jälkeen sellainen olo, että pitää tehdä vielä ajelemaan. No toinen sitten sanoi, että lähdetään ajelemaan.
Tuumasta toimeen, L:n auto alle ja kolmikko lähtee matkaan. Päätettiin siinä sitten alkaa leikkimään, me mentiin vuorotellen vasemmalle ja oikeelle aluks, kunnes tehtiin sääntöön muutos. Kuski sai päättää kolmannen suunnan, et eka aina vasen, oikee ja sit kuski päätti. Tällä leikillä mentiin hetken aikaa, oli meillä kyllä hauskaa. Sen jälkee piti J käydä heittää kotiin ja senpä jälkeen minä, sekä L mentiin kans kotiin. Laitan nyt pari kuvaa täst meiän illasta (varoitus, kauniita kuvia luvassa - NOT):


KAUNIS

Minä ja mun naama

Sellanen torstai ja pari kuvaaki jopa, sit mennääkin tähän lauantaihin. Lauantai jona en ole tehnyt mitään, en niin mitään. Mun päivä on menny kotona maatessa. Äiti teki tänää jotain valmiskeittoa, jotain missä tyyliin on ohjeena et lisää vettä? Emmä tiedä, mut oli kumminki aika pahaa ja sen takia vaadin äidiltä ruokaan rahaa. Kävin hakemassa kebabii itselleni, namnam. Nyt oon sit makaillu, istunu koneel ja juonu mun ainokaistani, eli yhden siiderin avasin itselleni. Napsinu myös muutamii kuvia tänään tänne ihan tarkoituksella ja muutenkin, mutta joo.. Pidemmittä puheitta kuviin, koska mulla ei ole mitään järkevää tänne:






♥S

2 kommenttia: