lauantai 29. tammikuuta 2011

Oddio!

Eilen iski super väsy ja laiskuus, siksi en tänne mitää kirjoitellut. Mä en oo vielä saanu torstailta kuvia, ni en tiiä viittinkö kirjottaa mitään siitä vielä, koska kivempi on sit, ku taas kerranki saan kuvia tänne laitettua. Voin kumminki kertoa eilisestä:

Eilen, perjantaina jouduin eka olee 8-17 asti koulussa, koska meillä oli äikän preli. Oli muuten tosi puuduttavaa, ku oot valmis vähä jälkeen 16, ni siinähän sitte istut kiltisti. Mä sit jotain piirtelin suttuuni ja mietin miten kivan takin oon ostanu, sekä muuta kivaa. Mä tosiaan ostin EDC:n takin ja se on IHANA. Mä tykkään tositosi paljon ja se oli viel hyvin alennuksessa. Mä laitan siitäki kuvan, kuhan saan aikaseks sellasen ottaa. Mä tietenki voisin ettii kuvan netistä, mut eilinen veti sen verra voimia, että en jaksa. (Laiska, tiedän.) Koitan tänää ottaa kuvan siit tänne, mut en lupaa mitään. No koulusta päästyäni kävin moikkaa papii (isääni) sen töissä ja siitä juoksulla kotiin laittaa maman hiuksia kiharalle. Päivän jälkeen olin vähän väsyny ja meinasin jäädä kotiin, vaikka lupasin kaverille, että lähen sen kanssa ulos. No sit tuli puhelu, et voit tulla meille. Mä vähä heitin ripsaria naamaan ja puin päälleni, sit eiku kohti sörkkää.

Sörkkässä (siis Sörnäinen) asuu neitini, sen luokse pääsin vihdoin käymään. Me oltiin siel jonku aikaa sitte (kauan) ja taksilla kohti tivolia. Tivolissa oli hyvät bileet ja tuttui aika paljon. Erään ihmisen kanssa meni sukset vähän ristiin, mut minkäs teet. Hän tehköön omat valintansa tilanteissa. Sen verran voin sanoa, et musta sen suuttuminen oli turhasta. En sit tiiä, lähettii tivolista vähän ennen pilkkua ja melkeenpä siit alkoi matkani kotia kohti, yöbussilla, täynnä olevassa sellaisessa, mutta matkassa oli onnea sinäänsä, että sain seuraa matkalle.
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti