torstai 18. marraskuuta 2010

Voi lumilumi, miksi sä tulit?

Minä olen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä talvesta. Talvella on kylmä, sekä alkutalvi on melkoista sohjoa eli loskaa! Loska on maailman v-mäisin keksintö, koska kastuu kyllä kengät ja hyihyihyi kaikkea. Mä en voi sietää myöskään sitä, että loskan/märän sään jälkeen tulee pakkasta ja sit on hengenvaarallista! Pitäs olla joku suojaava kupla ympärillä, ettei varmasti sattuis ku kaatuis. Sen kuplan pitäs kyl olla pehmeetä materiaalia, mut siit silti pitäs näkyy läpi (ja pehmee siks ettei se ala vierii..). Mahdotonta toteuttaa? Ehkä, mut semmosen mä silti tahtoisin. Jos joku ottaa nyt tuumasta toimeen, ni mun ideasta saa maksaa kans mulle jos onnistuu tekee tuottoa ja mä tahdon sellasen samantien, kuha se on testattu parikin kertaa
.
http://2.bp.blogspot.com/_qY6O6h8S_Ho/SxMVEKPA8RI/AAAAAAAAE6Y/bkSK9D4xIcQ/s1600/500x_bubble112509.jpg
(http://2.bp.blogspot.com/_qY6O6h8S_Ho/SxMVEKPA8RI/AAAAAAAAE6Y/bkSK9D4xIcQ/s1600/500x_bubble112509.jpg)

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti