keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Bil-sa-on-vai-kee-ta!

Mä en osaa bilsaa, en vaan tajua soluista, geeneistä tai rna/dna jutuista mitään. Miks mua pitää kiduttaa tämmösellä kurssilla, ku bilsa 2 - solu ja perinnöllisyys vai mikä nyt sit onkaan, vaikea se ainaki on ja se tieto riittää mulle. Oon nyt täs tunnin verra lukenu (nyt pieni jugu tauko pääl) ja oikeesti voin sanoo, et en ymmärrä mitään, mistä mun pitäs muistaa superpitkiäjavaikeitaihmeellisiänimiä?! Joku vois olla huomen ihana ja tehä mun kokeen, et pääsisin ees läpi sen. Mulla menee hiukset tän kokeen takia harmaaks ja naama ryppyyn ja ruttuun ja .. voi räkä. Mä vaan kirjottelen tänne, ku pitäs lukea!? Onks täs nyt mitään järkeä - ei, mut ei se mitään.

Alle 24h mun kokeeseen, mun on siis IHAN PAKKO yrittää lukee vielä, koska meen näkee tänää mun kaveria illalla. Me mennäänki tanssimaan, koska se on kivaa. Joku päivä voisin itseasias kirjotella tanssimisesta, koska se on sellanen joka on mun sydäntä lähellä. Mä en kyl mitää tanssimistani tänne laita, mut katotaa mitä kivaa keksin.

Haha, lopuksi vielä laulu joka jostain syystä nauratti mua aika paljonki:


S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti