sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Sunnuntaita

Sunnuntai on oikeesti melko turha päivä, en tiiä mitä mieltä te ootte asiasta, mutta mun näkemys asiasta on siis tämä. Ois kyl tekemistä (kouluun liittyen), mutta ei oikeen huvittais (taaskaan) mikään sellanen. Loma on ollu aika tavallinen, ei oo tapahtunu mitää erikoista sinäänsä, ei ainakaa mitää mitä erikseen pitäis mainita.. PAITSI ET SAIN TÖITÄ. Siis sain uudesta paikasta töitä, aloitan promoottorin hommat tiistaina, jännää!

Mua vähän ärsyttää se, et en koskaan ota mitään kuvia tänne tai vaik ottaisinki kuvii, ni en koskaa laita niitä tänne. Mä oon vaan niin helveten laiska ihminen, et jos ei asioita saa tehtyy jotenki tosi nopeesti/simppelisti, ni sit ei niitä oikeestaan tehdä. Mua välillä hirvittää ihan tää mun asenne, mut hei minkäs teet. Ehkä otan enskuun tavotteeks kirjottaa sellasiiki julkasui jos ois kuvia mukana. -Joo, niin teen! .. Toivottavasti saan jonku ottaa musta niit kuvia, ku omat peiliteini kuvatukset ei oo mitää edustavimpia. Asut ei kyl oo mitää kauheen erikoisia, koska on kylmä ja mä vihaan kylmyyttä ja sillo ku on kylmä, ni mulla on vaa 100 kerrosta jotain päälläni, ettei mulle vaaaaaaaaaaaan tule kylmä. (hyihyihyi talvi tulee yökyökyök!!!)

ja nyt koska olen tylsistynt päätän katsoa mikä pahis oon disneystä:

Ratigan
[ ] Minulla on arkkivihollinen
[/] Olen kilpailuviettinen ja voitontahtoinen
[/] Lässytän eläimille
[x] Olen itsekin eläin
[x] Minä en ole rotta!
[/] Nerous ja hulluus kulkevat käsi kädessä.
[x] Minulla on pää täynnä kieroutuneita suunnitelmia
[ ] Minulla on leveähköt hartiat
Yhteensä: 4½

Pahatar
[ ] Voisin tappaa vain siksi ettei minua kutsuttu bileisiin
[/] Olen kalpea
[ ] On ihan okei pitää viittaa
[ ] Omistan lemmikkikorpin, tai ainakin haluaisin
[ ] Olen noita
[ ] Käytän kävelykeppiä
[/] En anna anteeksi
[ ] Hattu ei ole pitämisen arvoinen ellei siinä ole sarvia
Yhteensä: 1

Frollo
[ ] Olen tekopyhä
[ ] Ja rasisti
[x] Ja himokas
[ ] Minulla on adoptio/sijaislapsi
[ ] jota vihaan
[ ]Olen pyromaani
[ ] Olen arvostettu
[x] tai sitten minua vain pelätään
Yhteensä: 2

Kapteeni Koukku
[/] Minulla on paha trauma
[ ] Olen ison jengin pomo
[x] ...vaikka oikeasti olen luuseri
[x] Haluan tappaa ärsyttäviä kakaroita
[ ] Käytän polvihousuja
[/] Olen epärehellinen
[ ] Soitan pianoa
[ ] Simoooooo!
Yhteensä: 3

Hades
[x] Oon aina ihan liekeissä
[/] Hiusten on oltava hyvin
[ ] Olen jäänyt isoveljeni/-siskoni varjoon
[/] Lupaukset pidetään
[/] Puhun ylinopeasti
[ ] Minulla on kaksi kätyriä
[/] Turvaudun isompien ja vahvempien apuun
[/] Olen epäsuosittu
Yhteensä: 3½

Gaston
[x] Olen mahdollisesti hieman väkivaltainen
[ ] Mutta järkyttävän komea
[x] Jokainen pelkuri on karvaton!
[ ] Kaikki ovat kateellisia leuastani
[/] Kiristän ihmisiä
[x] En saa sitä yhtä tiettyä...
[/] Olen mustasukkainen
[/] Ja haisusukkainen (haha :D)
Yhteensä: 4½

Cruella De Vil
[ ] Olen aina muodikas
[ ] Eläimet on tehty vaatteiksi
[x] En pärjää ratissa
[/] Poltan
[/] Olen pakkomielteinen
[/] Mustavalkoiset vaatteet on kivoja
[/] Huudan ihmisille
[ ] Rahaa on kuin roskaa
Yhteensä: 3

Scar
[x] Olen katkera
[x] Olen hintelä
[ ] ...mutta olin jonossa kun aivoja jaettiin
[x] Minusta tulee kuningas!
[ ] Voisin häikäilemättömästi tappaa perheenjäseniä
[/] ...koska ajan aina omaa etuani
[/] Leikin ruoan kanssa
[/] Manipuloin ihmisiä
Yhteensä: 4½

Jafar
[x] Karkeloin ja ratkean riemusta
[ ] Olen pitkä, ruma ja ilkeä mies
[ ] Minulla on papukaija
[/] Saan ihmiset tanssimaan pillini mukaan
[x] Mikäs on sen kivempaa!
[ ] Partani on ihana
[x] Haluaisin toteuttaa kaikki toiveeni
[/] Muita on kiva nöyryyttää
Yhteensä: 4

Ursula
[ ] Olen vähän tukevampi tapaus
[ ] Olen ulkopuolinen
[x] Autan ihmisiä
[ ] ...mutta sopimukseni ovat epäreiluja
[ ] Minulla on lemmikkiankeriaita
[/] Keittelen epämääräisiä
[x] Janoan kostoa, kuten kaikki pahikset
[x] Muahahahahahahahaha!
Yhteensä: 3½


Kolmen sekotus, ei hyvin mee mullakaa.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti