perjantai 15. lokakuuta 2010

Oh my..

Iski aivan järkyttävän suuri tarve kirjoittaa tänne taas jotain pientä kivaa, koska en oo kirjottanu kertaakaan elokuun jälkeen ja nyt tuli sellanen olo tosiaa, että ihan pakkoPAKKOpakko.
Noniin, mitä sitä taas kertoisin, kerrotaan vaikka mun tän hetken ihanimmasta kokemuksesta vähään aikaan, elikkä olin tossa kaverin kanssa käymässä vähän Ibizalla, matkan kesto 29.9-7.10 ja oli aivan mahtava reissu. Kaikki sai alkunsa, ku kaveri mainitsi et on lähössä isänsä luokse sinne ja jostain syystä pamautti mulle ehdotuksen, että miks en lähtisi mukaan? Siinä mietittii sitten, että onkohan sitä rahaa oikeesti tarpeeks lähtee ja tadaa, pian sainkin huomata ostaneeni liput matkalle.

Menimme lentäen ensin Helsingistä - Frankfurt ja sieltä jatkui matka Barcelonaan, josta viimein sitten matkasimme ihanaan paratiisiin, elikkä Ibizalle. Meitä vastaan tuli kaverini veli, pienen odottamisen jälkeen kylläkin, sillä mentiin vähän ristiin. Ainiin ja unohdin mainita, että Barcelonassa meiltä katosi matkalaukut, jotka onneksi tuli seuraavana päivänä suoraan kotiin Ibizalle (ihan ovelle). Matkalla sattui ja tapahtui, alkoholia juotiin skidisti, biletettii, syötii hyvin ja yks päivä meni jahdilla hengaillessa. Minkä muuten totesin olevan sellanen juttu, et minkä haluun mun tulevalle poikaystävällekki (enkai ole liian vaativa?). Ainii tähän väliin huomautan siitä, että turkoosi meri on kaunis, mutta ai kamala sitä suolasuutta!! Käväisin pulahtamassa ja noustessani pesin suolan pois, suussa silti maistui suola hetken aikaa vielä pesemisen jälkeen, eli AI KAMALA!!
Synttäritki tuli vietettyä siellä, huikeet 19 vuotta on nyt sitte täynnä, nii kauan oon tassutellu tällä maapallolla. No en kyllä kokoaikaa ole tassutellu, koska ensimmäine vuos tais aika hyvin mennä mamman sylissä hengaillessa. (Hehe, hauskaa eikö?!) .. mutta joo, noi mun synttäreillä vei mua syömään (noi on siis mun seurani, eli esim. Julian perhe, sekä sit toine vieraileva perhe jotka tuli 5 päivä mukaan kuvioihin), nii siis syömään veivät ja juotii viinii, hyvää ruokaa ja sit nää oli hakenu mulle kakun (hyvän suklaatinannan) ja se oli tosi hyvää, sekä sulosta. Kaverin isä piti mulle pienen lyhyen puheen, missä se toivotti mulle menestystä ja onnea, tuli pieni haikea tunne, ku vika ilta ja kaikkee.

Joo, lensin yksin takaisin ja välilaskut oli Barce - Munchen - Helsinki, hyvin meni lennot ja ehjänä pääsin kotiin siis. Kuvia en nyt laita, koska mä oon edelleen superlaiskanakkiaivo.

Nyt lukee uuden työpaikkani pakettia, mitkä sain just auki.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti