sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Sunnuntai ja veto veks

Sunnuntai, tylsin ja rennoin päivä yleensä viikosta. Tänään ei ole sellainen sunnuntai, tänään on sunnuntai kun väsyttä pirusti, mutta unta ei saa ja äikkä/historia ois operaationa, eli pitäs saada tehtyä sellasia (voi itkujen itku)!! Oon ollu töissä tän viikonlopun, okei perjantain pääsin n. 20.30 ja lähdin vähän ulkoilemaan kaverini kanssa keskustan yöhön. Eilen olin töissä 22-04.30 (oikeestaa vähä pidempääki) ja nyt sit oikeesti tänää kaikki soitteli aamulla, laitto viestii, kissa herätti ja ei ei ei, ei ollu maittavat ja pitkät unet tosiaankaan. Nukuksissa sit pitää lukea historiaa, kuinka mielenkiintoista (NOT!)!

Suomen ihanaa historiaa, olis pakko alkaa koht oikeesti lukemaan. Toivon, et pääsisin ees läpi kokeen, ni ei tarttis päätä vaivata enempää historialla, mut mun tuurilla mennää kurssi sit uusiks ja siihen mulla ei oikeen ois enää aikaa. Mulla on muutenki tekemättömiä juttuja, se on tosi ikävää ja mä en tiedä mistä mä löydän motivaationi noiden kurssieni läpäsemiseen.

Mä kyl nyt huokaisen syvään, pakko mennä lukee tota historiaa oikeesti.
Mielummi oisin jatkanu täällä ja kirjottanu mies aiheesta lisää, sillä mulla on siitä vielä ajatuksia,
mut toisaalt en tiiä kannattaako kaikkea huudella.
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti