perjantai 12. maaliskuuta 2010

In And Out Of Love


Perjantai, ihanaa ihanaa ihanaa, se tarkoittaa viikonloppua!
Korvissa soi Armin van buuren, joka tänään esiintyisi vannelassa, mutta enpäs ole menossa katsomaan, pyh. Ois kyllä voinu olla kivaa, mutta turha enää ruikuttaa. Tän päivän kovin biisi on kyl oikeesti varmaa ollu just tää in and out of love, joka on otsikkoonki päässy, sillä se on tänää soinu nii paljo kuulokkeis. Täl hetkel mietin, et mitähän sitä laittais illalla päälle, jos lähtisin vähän käymään baareilemassa stadin puolella. Kauhee himo päästä tanssii ja kattoo minkälaista porukkaa tänään on liikkeellä, kun ei sitä koskaan tiedä mitä tuolta löytyy. Hihi! Hiuksetki vois laittaa jotenki kivasti, sekä meikit (naaman), mutta kun en tiiä mistään mitään, ni on vaikeata aloittaa. Tahtoisin tavallaan laittaa mun ginast ostaman söpön tunika, semmonen musta jos on iso paljettirusetti. Oon laiska, enkä oo ottanu siit kuvaa, joten ei tuu nyt kuvaa, mut jos laitan sen päälleni tänää, ni otan kyllä kuvan. (Oikeesti otan!)

Aiheesta seuraavaan, nimittäin taas pakko saada-aiheeseen. Olin tänää pyörähtämässä forumissa ja löysin taas niin paljon mitä tahtoisin, mutta mulla ei oikeasti ole rahaa nyt ostaa kauheesti mitään. Mua itkettää, ku kaikki pitää jättää kauppoihin, jopa h&m valkoinen pitsitoppi (pitkä), joka oli vaan 14,95 ja silti piti miettii pitkää, et voinko ostaa ja jätin sen sit kauppaa ainaki tän kerran. Nyyh oikeesti tää mun saamattomuus, ku en saa mitää aikaseks ja jos saan sen, ni sit iskee herra epäonni ja kertoo, että en saa hakemaani paikkaa. Tässä oikeesti tulee kohta super masennus, kun mikään ei toimi. Ehkä, kun tulee kesä ni alkaa elämä taas hymyilee, koska vaik ei ois rahaa/töitä, ni voi ainaki nauttia auringosta ja vapaasta.

Nyt lähden tutkimaan rakasta vaatekaappia, miettimään miten kaveri eilen laittoi mun hiukset (ne oli oikeesti hienot) ja meikkaa silmäni sillee, etten näytä pelleltä.

S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti