sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Elikkä nyt on siis sunnuntai taas.

Viikonloppu ohitse, pari päivää koulua ja alkaa koeviikko, kyllä sitä taas on tapahtunut juttuja, mutta tänne ei koskaan saa kirjoitettua.. Miksiköhän se on nii vaikeet? Mä en osaa sanoa, mutta nyt taas täällä ja otan hetken tälle hetkelle, sillä tämän jälkeen pitäisi katsella vähän maantietoa (yök) ja ehkä matikkaaki (YÖK) pitäisi kokeilla. Aloitetaan tämä teksti vaikka siitä, että olen rahaton ja se on kamalaa, taas on kirjoiteltu hakemuksia sinne ja tänne, sekä tonne kans pari. Mun on pakko saada uusi työpaikka, koska oikeesti oon tottunu siihen, että mulla on rahaa ja nyt, ku ei ole niin tulee itku. Nyt viel taas on se, et ku ei oo rahaa ostaa kaikkee, ni sit löytyy sitäki enemmä ostettavaa. Yks mikä oli "pakko" ostaa, ni tunika/toppi, ihana uusi rakkauteni:

H&M 14,95
Kuvat ei kyl ehkä imartele, mutku oli vähä kiire ja silti oli pakko saada otettuu kuvat tosta.

Nyt kyllä on niin nälkä, eikä keskittyminen pelaa kunnolla, ni siirryn tekemään salaattia ja tekemään kouluun liittyvii juttui.

Pushalihei
S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti