perjantai 16. lokakuuta 2009

perjantai/lauantai kuulumisia

On perjantai ja istun kotona jälleen, sillä ilma ei näytä olevan mikään kauhean houkutteleva ulos menoon. Olen miettinyt minkälaiset uudet hiukset todella tahtoisin, sillä nykyinen tyyli ei enää lämmitä sydäntäni. Olen miettinyt, että näyttääkö tyhmältä jos vaaleissa hiuksissa olisi muutama ruskea raita sävyttämässä päätä? En ole löytänyt oikein kuvia ideastani, mutta vielä minä sellaisenkin löydän.
Myös mietteenä on ollut, että mitä jos jättäisi raidat ja värjäisi vain astetta vaaleammiksi, niinku mulla oli ennen. Vaikeaa vaikeaa, mutta asiasta toiseen tai no hiuksissa pysytään edelleen, mutta tämä täytyy ilmoittaa nyt. Ostin kuiva shamppoon itselleni, se lähti mukaani kicksistä ja maksoi 12e puteli, testasin sitä pari päivää sitten ja yllätyin todella, että hiukset tuntuivat kivalta ja puhtailta sen jälkeen.
Nyt kumminkin on aika lähteä Lotan kanssa ulos, kaupunkiin etsimään kenkiä, koulukirjaa ja apteekissakin pitää käydä.

Paluu kaupungista tapahtui niin, että kävimme meille viemässä uudet kenkäni, ihanat saappaat jotka ostin warehousesta (kuva myöhemmin.) joilla oli hintaa 29e. Mustat pitkä vartiset kaunottaret tahtoisin laittaa heti jalkaani, mutta mitäpä sitä nyt kun vain Lotalle mentiin. Lotalla puhuttiin taas kaikesta jännästä ja telkkaria katseltiin.

Lauantai:
Voi kurjuus, yö oli kamala, sillä tuli heräiltyä monesti kurkkukipuun. Nyt ollaan sitten kipeitä LAUANTAINA. Olisi niin paljon parempaakin tekemistä, kuin maata himassa 38.6 asteen kuumeessa heti aamusta. Nyt ei voi mitään, täytyy vain maata ja ottaa rennosti, kuten vaikka tekemällä iki-ihania läksyjä. Tää on niin väärin, mut onneks mun ihana kummitäti käy mulle kaupassa, ku en itse oikein pääse täält mihinkää, ku tuntuu keittiöönkin oleva matka ihan hirveältä taivallukselta. Näillä mennään, katellaan!

-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti