keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Bloggausta vai ei bloggusta

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että jos todella ryhtyisin pitämään omaa blogiani, sillä mitä olen muilta lukenut on mieleeni alkanut tulla ideoita kirjoituksiini ja miten voisin kertoa omastakin arjestani muille, vaikka eihän siinä mitään jännää ehkä olekkaan. Nyt kumminkin on aika ottaa härkää sarvista kiinni ja ainakin kokeilla onnea. On sunnuntai, jonka olen viettänyt melko laiskasti. Tehnyt muutaman kortin ja matikan läksyjä. Kaverin synttäreitä pitäisi lähteä viettämään, ainakin käymään onnittelemassa keskustan yössä. Omat synttäritkin olivat vasta hetki sitten, tuli täytettyä kuuluisat 18v.
Nyt kumminkin jätän synttäreistä jauhamisen ja keskityn tähän päivään enemmänkin. Lisäisin kuvia korteista, sekä asustani joka on päälläni nytten, mutta koska en löydä kamerani johtoa, ei oikein onnistu. Voin kumminkin nyt tässä odotellessasi kirjoitella vaikkapa siitä, että mitä olen ajatellut itse tähän blogiin kirjoitella. Olen "hyvä" tekemään kynsiä, jotka omistan. Kynteni ovat omat, eivätkä tekokynnet, joten olen ottanut ne omaksi ylpeydekseni. Kynsien kuvia siis tulee olemaan näillä sivuilla ja myös voin jotain paljastaa kynsieni tekemisestä tai lakoista mitä käytän. Vaatteistani/shoppailustani voi saadaan myös lukea, sillä shoppailu on pahatapani, sillä rahani eivät oikein aina tahdo riittää kaikkeen mitä tahdon. Kerron varmasti myös omasta elämästäni ja mietteistäni yleisesti ottaen. Pahoittelen tämän hetkistä teksiä, joka on sekavaa, mutta olen vain niin turhautunut tähän tylsyyteen/odotteluun. Bloggailen kumminkin lisää lähipäivinä, tai vähän myöhemmin kunhan löydän kamerani johdon ja pääsen laittamaan kuviakin tänne. :)


- S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti