sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Sunnnnuntaiiii

Lööbailuun tarkoitettu sunnuntai? No tavallaan ehkä joo. Oon ollu aikalailla kotona tänään vaan, who am I kidding? Oon ollut koko päivän kotona, aivan koko päivän. Mä oon tuijotellu oikeestaa MTV:n sarjoja innoissani. My life as Liz ja muuta. Kivoi sarjoja, tykkään. En kyl tiedä, et miksi. Ne on kumminki aika perus sarjoja ja aika monet tilanteet voit arvatakki. Suosikkini on kyllä Jersey Shore, aivan loistava sarja!

Kuvia muuten mun aamusta:
Leipää
Edelleen tää on se juttu. Pst, kyllä - hiukset muuttanu väriään.

Tossa joskus kahden aikaa tuli kauhee villitys, et pakko - aivan pakko päästä ulos tänään. Mä en oo ollu perjantain jälkeen ulkona ja oon iha vierotuksissa. Mun on pakko päästä tanssimaan ja heilumaan hulluna. Mä sit aloin miettii, että mihin. Parikin vaihtoehtoa olis kyl, mut saa nähä miten käy. Seurana? L lupaili katsoa oloaan, et jaksaako se lähteä töiden jälkeen mun kanssa johonki vai ei. Jos ei ni meen vaikka yksin ((tiedän et jengii on ulkona)). Mä täs oon laittanu itseeni jo valmiiks, koska mulla ei oikeesti ole mitään parempaakaan tekemistä tällä hetkellä. Nyt oon muute valmis, paitsi et vaihdan farkut + vähän pörrötän hiuksiani:
Ennen ripsaria.
Ripsarilla.
Kuva otettu hetki sitten.. (1min sitte)

Nyt alan miettii farkkui mitkä laitan ja sit alan miettii, et mitähän tekisin nää muutaman tunnin mitä on aikaa.. tehä jotain.

With love: Suzie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti