sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Tulin, näin, voitin, join, söin ja ... joo.

Sunnuntai aamu ja mä oon väsyny. Tässä mietiskelen kaikkea, kuten et tahtoisin stadiin shoppailee kaikkee ihanaa itselleni. Housut, paitoi, kengät ja kaikkee. Ei mulla iha hirveesti rahaa ole, mut on silti jotain! Mulla on myös kaamee nälkä, mut en ole jaksanut tehdä itselleni aamupalaa (hiljaa - mun aamu alkaa kun mä herään)!

Viikonlopusta sen verran, et ne kisat mistä puhuin ni menen semifinaaliin. Kyseessä on "Sinustako Miss tai Mr. Ch@t?" - kilpailu. Kyllä, luit aivan oikein. Musta saattaa tulla chat-juontaja maikkarille! Hauskaa mun mielestä, juttelee vaan telkkuun ja lukee viestei. Se ois niin mun juttu, ku oon tämmönen huomioh...a. Mul ei oikeen oo kuvia viikonlopusta, mut ehkä illemmalla otan taas camilla - jos en jaksa ottaa tol järkkärillä. Mulla on kumminki otsis palannu, IHANAA! En näytä enää silt, et piiloutuisin hiusten taakse - koska oon saanu turpaan. En siis ole saanut turpaa, mut semmonen olo välil tuli ku hiukset nii edes. Haha. Njoo, mä meen nyt syömään, kauhee nälkä!
xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti