tiistai 13. syyskuuta 2011

Tiistai tiistai tiistai ..

Tästä päivästä en tavallaa tahtois sanoa mitään muuta, kuin et olin Pampan kanssa ja oli kivaa? Päätin kumminki, et kerron enemmänki. Aamulla heräsin 6.30 (aikaisin) ja menin enkun kuunteluihin. Mä siis uusin enkun, ku en tosiaa saanu mitä oisin tahtonu viime vuonna. Kuuntelu meni toivottavasti ihan ok (oikeesti oon vähän huonol asenteel - I DON'T CARE - meininki pääl.) Siellä siis vietin aikaani siihe 10 asti - siis siellä kuuntelussa. Mä lähin siitä junalla Kannelmäkeen ja sielt sit tultii mut hakemaan kohti IKEAA! Ikeassa tuli osteltua Pampalle kaikkea jännää mm. peili, lamppu, vessaharja, laseja ja muuta semmosta kivaa krääsää mitä ikeasta nyt saa. Mikä mua viel tos vaihees kiukutti oli, et Pampa ei ollu iha mun messis, kun tahdoin tryffelikakkua tai jotai semmosta se oli? Euron palanen!!! Oltii ostosten jälkee jo menossa, kunnes sit keksittii ettei mennäkkään. Me mennään raxiin syömään.

Tuumasta toimeen, käytiin raxissa syömäs ja siel oli jännät viikot (jotkut lasten jutut?) ja maistettii vaahtis pizzaa -HYIHYIYHYI! En tykännyt yhtään, eikä Pampakaan. Nyt tulee sit tää paras osuus: Söin itseni niin täyteen, et mua sattu ja mun oli vaikee liikkua. Mä söin aivan liikaa. Käytii viel ostaa pari juttua Pampalle, ku se muuttaa ja mä vaa vyöryin sen perässä hitaasti valittaen oloani. Päästyäni kotiin, mä vaan oon maannu. Makasin ja voihkin oloani joku 5-6h ja nyt illal vasta helpotti niin, et pääsin pesee pääni ees.

Joo, kattelin muute et aika kiva sää tuolla. Kaikki muistaa kypärän laittaa huomen, niinku iltalehti neuvoo tekemään yms. Emt, neuvooks se oikeesti - nii kaveri vaan sano ? Hauskaa on joo, mut mä alan nyt ihmettelee taas elämää, ku oon selvinny pahimmasta yökytyksestä!

xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti