keskiviikko 21. syyskuuta 2011

No voi hyvää huomenta vaan.

Kello on ihan oikeesti PUOLI KUUSI ja mä en saa unta, tietyn syyn takia. Mä heräsin tos hetki sitte ja en nyt kauheesti tästä vaivastani kerro, mut sanotaanko näin; Mulla on tapana olla luulotautinen, mä heti pienestäki (ja suuresta) kummastuksesta alan itkee kuolemista ja muuta kivaa jännää. Nyt on taas vähän semmoseen menossa olo, et kohta mua ei enää ole tääl. Ajatus pelottaa mua ja siks en voi oikeesti nukkua kunnolla. Seuraa mua uniin yms.

Photobucket
Vähän tämmönen olo, ku on täs sängyl ihmettelemässä.

Huokaus, täs o menny tunti ku oon lähinnä unohtanu kirjottamisen tänne ja kello on nyt siis puol seiska. Mun herätyskello soi äsken ja mua jotenki ahdistaa ihan hirveesti nyt. Kiva mennä kirjotuksiin, ku hyvä et henki kulkee - ku mieles menee 100%1000 asiaa samanaikaisesti. Pitäs taas vaan kerätä itsensä kasaan ja yrittää rauhoittua. Mä vaan meen nii sekasin asioista - aina. Mä en voi sille mitään. Nytki jauhan asiasta kokoajan ja oon ärsyttävä, kun en kerro mistä on kyse. En mä tahdo, koska tiedän lukijoissani olevan myös tuttujani - sorry fellaz, en kerro nyt mikä mua (TAAS) vaivaa. Voisin mennä nyt yrittää rauhoittaa itseeni aloittamalla aamuni. Heidå!
xoxo
♥S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti